Feedback
I.D.: 104303318

,,Centralizări electronice si electro-dinamice" Lot 3 (proiectare şi execuţie) Sucursala Regională CF Braşov

Data publicarii
18.10.24
Coduri CPV
45234115-5 32323500-8 45232332-8 45262600-7 45310000-3 71322500-6
Termenul limita pentru depunere:
10.12.24
Pretul estimativ:
300.113.576,46 RON - 361.593.169,61 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 18.10.24 Publicat la 19.10.24 Publicat la 26.10.24 Publicat la 29.10.24 Publicat la 05.11.24 Publicat la 07.11.24 Publicat la 11.11.24 Publicat la 13.11.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Compania Naţională de Căi Ferate "CFR"- SA a finalizat DALI pentru proiectul ,,Centralizări electronice şi electro-dinamice" Lot 3 (proiectare şi execuţie) - Sucursala Regională CF Braşov. Proiectul se află în prezent în etapa de pregătire a documentaţiei de achiziţie proiectare şi execuţie şi, respectiv, consultanţă şi supervizare a lucrărilor. Activitatile aferente obiectivului de investiţie ,,Centralizări electronice si...
Compania Naţională de Căi Ferate "CFR"- SA a finalizat DALI pentru proiectul ,,Centralizări electronice şi electro-dinamice" Lot 3 (proiectare şi execuţie) - Sucursala Regională CF Braşov. Proiectul se află în prezent în etapa de pregătire a documentaţiei de achiziţie proiectare şi execuţie şi, respectiv, consultanţă şi supervizare a lucrărilor. Activitatile aferente obiectivului de investiţie ,,Centralizări electronice si electro-dinamice" Lot 3 (proiectare şi execuţie) - Sucursala Regională CF Braşov constau în proiectarea şi execuţia lucrărilor, în conformitate cu legislaţia şi reglementările tehnice în vigoare. A. Servicii de proiectare Proiectul tehnic pentru fiecare structură în parte, se va elabora conform regulamentelor legale în vigoare, respectiv Hotărârea 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările ulterioare. Documentaţiile tehnico-economice pot fi realizate numai de proiectanţi de specialitate ce deţin agrementările tehnice feroviare eliberate de AFER pentru "Servicii de proiectare şi expertizare în domeniul infrastructurii feroviare", certificate de atestare al sistemului calităţii ISO 9001, eliberat de organisme acreditate, şi dispun de mijloace tehnice corespunzătoare de proiectare şi verificare. Proiectul va fi avizat de verificatori de proiect atestaţi M.L.P.T.L./M.L.P.A.T./MT. B. Lucrări de Execuţie Lucrările vor fi executate în conformitate cu Documentaţia tehnică aprobată, în ordinea tehnologică de execuţie, cu respectarea strictă a programului pentru controlarea calităţii lucrărilor şi a fazelor determinante. Execuţia efectivă a lucrărilor proiectate va începe în baza ordinului de începere a lucrărilor, transmis executantului de către SRCF Braşov, numai după obţinerea avizului favorabil al Consiliului Tehnico - Economic al CNCF "CFR"- SA aferent proiectului tehnic. Executantul va dispune de mijloace tehnice corespunzătoare îndeplinirii cerinţelor din proiectul tehnic şi va deţine agrementările tehnice feroviare eliberate de AFER corespunzătoare, precum şi certificate de atestare al sistemului calităţii, eliberate de organisme acreditate. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire până în a 20-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Entitatea Contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/ informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Entitatea Contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări transmise după data limită stabilită. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP, cu semnătură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat. CLAUZĂ SUSPENSIVĂ: Procedura de atribuire se desfăşoară sub incidenţa prezentei clauze suspensive. Încheierea contractului de achizitie sectorială este condiţionată de obţinerea/aprobarea finanţării lucrărilor din fonduri de la bugetul de stat şi/sau fonduri europene nerambursabile, semnarea contractului fiind posibilă doar în situaţia în care se respectă dispoziţiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. În cazul în care, indiferent de motive, obţinerea/aprobarea finanţării lucrărilor din fonduri de la bugetul de stat şi/ sau fonduri europene nerambursabile nu se realizează , Entitatea Contractantă va aplica prevederile art. 225 alin (1) lit. c) teza a II-a din Legea 99/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie sectorială. Entitatea Contractantă estimează că va obţine finanţarea necesară semnării contractului în 12 luni de la aprobarea raportului procedurii."
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu