Centrala telefonica (sistem de telefonie) - 1 buc Transport, instalare si configurare incluse în pre?ul achizi?iei. Caracteristici: - Posibilitate convorbiri gratuite între to?i colegii, - Agenda telefonica, - Dotata cu minim 2 telefoane (aparate) cu posibilitate de extensie peste 26 de interioare, - Trecere automata zi/noapte, - Înregistrare apeluri audio peste 500 de ore, - IVR – Raspuns mesaj vocal interactiv, - Robot te...
Centrala telefonica (sistem de telefonie) - 1 buc Transport, instalare si configurare incluse în pre?ul achizi?iei. Caracteristici: - Posibilitate convorbiri gratuite între to?i colegii, - Agenda telefonica, - Dotata cu minim 2 telefoane (aparate) cu posibilitate de extensie peste 26 de interioare, - Trecere automata zi/noapte, - Înregistrare apeluri audio peste 500 de ore, - IVR – Raspuns mesaj vocal interactiv, - Robot telefonic, - Follow Me – Urmarire Apelat, - Black List – Lista Neagra, - Descarcare apeluri inregistrate, - CDR (Call Detailed Record) – Istoric Apelare, - Ring Group/SIP Tr–Grupuri Apelanti, - Posibilitate minim 14 convorbiri simultane, - Sistem compatibil IETF SIP (RFC 3261) si Asterisk, - Codare voce HD, pentru o calitate perfecta a vocii, - Voicemail to Email – Mesagerie vocala catre e-mail pentru a nu rata nici un apel - mesaje vocale pe e-mail, - Func?ii de Paging ?i Intercom puternice pentru a eficientiza comunica?ia, - Sistem prompt de raspuns în mai multe limbi de circula?ie interna?ionala, - Integrate 2 port-uri FXO – se pot conecta direct 2 linii telefonice analogice, Caracteristici telefoane (aparate) asociate: - Display color LCD min 2.4-inch color 2-line - Taste cu leduri color - Wideband G.722 HD audio Ca?ti Hands-Free - Conferin?a 3-Cai / Call park / Call pickup - VPN, VLAN QoS, TR-069 ?i provizionare automata - Busy Lamp Field (BLF) Bridged Line Appearance - Agenda telefonica XML/LDAP, Black list - Access controlabil la telefon utilizînd PIN-ul - Agenda Telefonica Inteligenta (max 500 intrari) - Agenda Telefonica la distan?a (XML/LDA) - Potrivire ?i Filtrare Inteligenta a contactelor - Call log (min 300 intrari în total, in/out/missed) - Voice message waiting indication (VMWI)