Feedback
I.D.: 104200983

Cartuse pentru imprimante- acord cadru 2 ani - DRDP-Constanta

Data publicarii
16.10.24
Coduri CPV
30125100
Locul realizarii:
Constanţa, Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie cartuse pentru imprimante, conform cerintelor cantitative si calitative inscrise in caietul de sarcini. - DRDP-Constanta - Acord cadru 4 ani.Valoare maxima acord cadru–800.000,00 leiValoare minima acord cadru – 253.264,22 lei Valoarea celui mai mare contract subsecvent: – 401.942,25 lei Valoarea celui mai mic contract subsecvent: – 126.632,11 lei.Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza s...
Achizitie cartuse pentru imprimante, conform cerintelor cantitative si calitative inscrise in caietul de sarcini. - DRDP-Constanta - Acord cadru 4 ani.Valoare maxima acord cadru–800.000,00 leiValoare minima acord cadru – 253.264,22 lei Valoarea celui mai mare contract subsecvent: – 401.942,25 lei Valoarea celui mai mic contract subsecvent: – 126.632,11 lei.Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite: minim 1 contract subsecvent pe an.Cantitatile minime si maxime aferente acordului cadru cat si cantitatile estimate minima si maxima aferente unui contract subsecvent se regasesc ca Anexe la documentatia de atribuire/caietul de sarcini.A. Conform art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari/informatii suplimentare in legatura cu Documentatia de Atribuire este in a 20-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. B)Conform obligatiei prevazute la art.160 alin 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 11-a zi dinainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in termenele mentionate se va considera tardiva.C. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A, va pune AC in imposibilitatea de a oferi un raspuns si drept urmare se va considera TARDIVA.D. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu