Achizitia de Cartuşe originale: cu toner, cu cerneală/tuş pentru imprimante, copiatoare si multifunctionale, alte consumabile originale, accesorii şi piese originale pentru copiatoare, imprimante şi faxuri, conform specificatiilor din caietul de sarcini.
Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor /candidaturilor: 6.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar...
Achizitia de Cartuşe originale: cu toner, cu cerneală/tuş pentru imprimante, copiatoare si multifunctionale, alte consumabile originale, accesorii şi piese originale pentru copiatoare, imprimante şi faxuri, conform specificatiilor din caietul de sarcini.
Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor /candidaturilor: 6.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare: 3 înainte de termenul limită stabilit în anunţul de participare pentru depunerea ofertelor.
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).
Finalizarea procedurii de atribuire prin încheierea contractului de achiziţie publică este supusă următoarei condiţii suspensive:
Încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de mentinerea finanţării achizitiei din fonduri de la bugetul de stat, semnarea contractului fiind posibilă doar în situaţia în care se respectă dispoziţiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice, si cu respectarea dispozitiilor Hotararii nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice.
În cazul în care, indiferent de motive, mentinerea finanţării achizitiei din fonduri de la bugetul de stat nu se realizează, autoritatea contractantă va aplica prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) teza a II-a din Legea nr. 98/2016, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică.
Ofertantii din cadrul acestei proceduri inteleg ca Autoritatea Contractanta si/sau MEC nu pot fi considerati raspunzatori pentru vreun prejudiciu in cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si indiferent daca Autoritatea Contractanta si/sau MEC au fost notificati asupra existentei unui asemenea prejudiciu.
Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea conditiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumandu-si intreaga raspundere in raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi in situatia descrisa.