***În urma solicitării de clarificări din partea unui operator economic s-a procedat la corectarea/completarea coloanelor " Cartuş toner pentru imprimantele de mai jos" şi "Caracteristici produs/nr.pagini" ********************** Se vor lua în considerare documentele ataşate prezentei versiuni********** Ofertantul se obligă: -să furnizeze produsele specificate în formularele nr. 3.1 şi 3.2, respectiv ofertele detaliate ...
***În urma solicitării de clarificări din partea unui operator economic s-a procedat la corectarea/completarea coloanelor " Cartuş toner pentru imprimantele de mai jos" şi "Caracteristici produs/nr.pagini" ********************** Se vor lua în considerare documentele ataşate prezentei versiuni********** Ofertantul se obligă: -să furnizeze produsele specificate în formularele nr. 3.1 şi 3.2, respectiv ofertele detaliate pentru cartuşe compatibil premium şi cartuşe originale ,conform comenzilor şi cu respectarea specificaţiilor tehnice(ISO-9001,ISO-14001,ISO-19752,ISO-19798,ISO/IEC-24711,Certificare testare STMC. Cartuşele compatibile trebuie să fie premium şi din componente noi 100%, nu reumplut sau remanufacturat, însoţite de declaraţia de conformitate sau declaraţie de conformitate UE (pentru produsele din afara Uniunii Europene) emisă de producător sau reprezentantul său autorizat stabilit în cadrul Uniunii /certificate de calitate si certificate de garanţie (daca este cazul) emise de producător.Documentele vor fi prezentate în limba română sau traduse de un traducător autorizat. -să livreze produsele într-o tranşă, fără costuri suplimentare, la sediile complexurilor din subordinea DGASPC Gorj, în termen de maxim 5 zile de la transmiterea comenzilor beneficiarilor efectivi. - să emită factură pentru furnizarea produselor, conform comenzilor emise, pe fiecare beneficiar (centru) în parte. Factura va fi emisă cu datele de identificare ale achizitorului – D.G.A.S.P.C. Gorj,beneficiar efectiv "_____________ ". - să înlocuiască produsele refuzate pe cheltuiala sa, fără a modifica preţul contractului, dacă acestea nu corespund calitativ specificaţiilor tehnice - termen 2 zile de la notificarea scrisă în acest sens - să furnizeze produsele constatate lipsă în urma efectuării recepţiei cantitative şi a întocmirii procesului verbal de constatare a diferenţelor, pe cheltuiala sa, fără a modifica preţul contractului, în termen 2 zile de la notificarea scrisă în acest sens.OBLIGAŢIILE ACHIZITORULUIAchizitorul se obligă:1.să achiziţioneze produsele în cantităţile solicitate în prezentul anunţ de participare, conform formularelor nr. 3.1 şi 3.2 ;2.să efectueze recepţia produselor furnizate şi să întocmească documentele corespunzătoare, notificând furnizorul în cazul în care acestea nu corespund cantitativ sau calitativ, în termen de o zi lucrătoare de la constatare ; 3.să plătească produsele furnizate. Plata se face cu O.P, în cont de trezorerie, conform art. 6 din Legea nr. 72/2013, respectiv în maxim 30 de zile calendaristice de la data efectuării recepţiei şi înregistrării facturii în contabilitate, respectiv de la data remedierii tuturor deficienţelor constatate. Preţul unitar ofertat/perioadă este ferm şi nu se ajustează.