Feedback
I.D.: 69014628

Carne de pui şi lactate

Data publicarii
13.05.22 Exista 158.682 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15112130-6 15511210-8
Termenul limita pentru depunere:
16.06.22
Pretul estimativ:
620.429,00 RON - 620.429,00 RON
Documente participare:
  1. Formulare DIVERSE-semnat.docx
  2. FisaDate_DF1146478.pdf
  3. Formular Propunere tehnica carne de pui si lactate mai 2022 -semnat.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia de ,,Carne de pui şi lactate’’, conform specificatiilor din caietul de sarcini. Număr de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor /candidaturilor: 20 zile. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare: în a 11 zi înainte de termenul limită stabilit în anunţul de participare simplificat pentru depunerea ofertel...
Achizitia de ,,Carne de pui şi lactate’’, conform specificatiilor din caietul de sarcini. Număr de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor /candidaturilor: 20 zile. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare: în a 11 zi înainte de termenul limită stabilit în anunţul de participare simplificat pentru depunerea ofertelor. Finalizarea procedurii de atribuire prin încheierea contractului de achiziţie publică este supusă următoarei condiţii suspensive, ce va opera pentru o perioadă de maxim 4 luni de la data limită a depunerii ofertei. Încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de obţinerea finanţării din fonduri proprii ale Universităţii, semnarea contractului fiind posibilă doar în situaţia în care se respectă dispoziţiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice, si cu respectarea dispozitiilor Hotărârii nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificările şi completările ulterioare. În cazul în care, indiferent de motive, obţinerea finanţării din fonduri proprii ale Universităţii nu se realizează, autoritatea contractantă va aplica prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) teza a II-a din Legea nr. 98/2016, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertantii din cadrul acestei proceduri înteleg că Autoritatea Contractantă şi/sau ME nu pot fi consideraţi răspunzători pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă şi/sau ME au fost notificaţi asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea conditiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Echipamente pentru utilarea cantinelor studentesti 26.04.22
Echipamente şi aparatură de laborator pentru Facultatea de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică şi Electronică 23.06.22
Lucrări pentru racordarea la reţeaua electrică a locului de consum permanent Cămin studenţesc str. Florilor nr. 2 04.07.22
Lucrări pentru racordarea la reţeaua electrică a locului de consum permanent Cămin studenţesc str. Florilor nr. 2 04.07.22
Aparatură de laborator pentru Facultatea Transfrontalieră 10.06.22
Aparatură de laborator pentru Facultatea Transfrontalieră 10.06.22
Reabilitare post de transformare din Corpul P care este in gestiunea utilizatorului – Universitatea “Dunărea de Jos" din Galaţi şi contorizare individuală ale tuturor corpurilor de clădire, Campus Ştiinţei, str. Domnească nr. 111 29.08.22
Reabilitare post de transformare din Corpul P care este in gestiunea utilizatorului – Universitatea “Dunărea de Jos" din Galaţi şi contorizare individuală ale tuturor corpurilor de clădire, Campus Ştiinţei, str. Domnească nr. 111 29.08.22
Echipamente şi soft-uri pentru programul de studiu Medicină Dentară a Facultăţii de Medicină şi Farmacie din cadrul Universităţii "Dunărea de Jos" din Galaţi 03.11.22
Echipamente pentru Laborator Tribo-Coroziune Sala AN003 şi Laboratorul de Biomecanică (sala AN116) Departamentul de Inginerie Mecanică, Facultatea de Inginerie din cadrul Universităţii "Dunărea de Jos" din Galaţi 27.09.23