Descrierea succintă a contractului sau a achiziţiei/achiziţiilor: Acorduri cadru de furnizare produse – CARNE procedură pe loturi.
Valori estimate acorduri cadru:
LOT 1 – CARNE DE VITĂ, cod CPV 15111100-0
Valoare estimata LOT 1 – CARNE DE VITĂ: minim 15.422,37 lei fara TVA – maxim 185.068,40 lei fara TVA
LOT 2 – CARNE DE PASĂRE, cod CPV 15112000-6
Valoare estimata LOT 2: minim 42.388,04 lei fara TVA – maxim 508.656...
Descrierea succintă a contractului sau a achiziţiei/achiziţiilor: Acorduri cadru de furnizare produse – CARNE procedură pe loturi.
Valori estimate acorduri cadru:
LOT 1 – CARNE DE VITĂ, cod CPV 15111100-0
Valoare estimata LOT 1 – CARNE DE VITĂ: minim 15.422,37 lei fara TVA – maxim 185.068,40 lei fara TVA
LOT 2 – CARNE DE PASĂRE, cod CPV 15112000-6
Valoare estimata LOT 2: minim 42.388,04 lei fara TVA – maxim 508.656,50 lei fara TVA
LOT 3 – CARNE DE PORC, cod CPV 15113000-3
Valoare estimata LOT 3: minim 34.148,45 lei fara TVA – maxim 409.781,35 lei fara TVA
LOT 4 – CARNE DE MIEL, cod CPV 15115100-8
Valoare estimata LOT 4: minim 2.090 lei fara TVA – maxim 25.080 lei fara TVA
Valoare estimată totală a loturilor:
valoare maximă (Vmax LOT 1+Vmax LOT 2+Vmax LOT 3+ Vmax LOT 4) = 1.128.586,25 lei fără TVA
Valori estimate contracte-subsecvente:
LOT 1 – CARNE DE VITĂ, cod CPV 15111100-0
• valoarea minimă (Vcs min) = 15.422,37 lei fără TVA
• valoarea maximă (Vcs max) = 92.534,20 lei fără TVA
LOT 2 – CARNE DE PASĂRE, cod CPV15112000-6
• valoarea minimă (Vcs min) = 42.388,04 lei fără TVA
• valoarea maximă (Vcs max) = 254.328,25 lei fără TVA
LOT 3 – CARNE DE PORC, cod CPV 15113000-3
• valoarea minimă (Vcs min) = 34.148,45 lei fără TVA
• valoarea maximă (Vcs max) = 204.890,68 lei fără TVA
LOT 4 – CARNE DE MIEL, cod CPV 15115100-8
• valoarea minimă (Vcs min) = 2.090 lei fără TVA
• valoarea maximă (Vcs max) = 12.540 lei fără TVA
Vprocedura =1.128.586,25 lei fără TVA =VmaxAC
Ofertele se vor elabora si evalua pentru cantitatea maximă de furnizat în 12 luni, corespunzatoare fiecarui lot. Cantităţile minime şi maxime ale acordului cadru si ale contractelor subsecvente ce se preconizează că se vor achiziţiona sunt precizate în Anexele Caietelor de sarcini aferente fiecărui lot. Cantitaţile prevăzute în caietele de sarcini sunt orientative şi nu se constituie în obligaţie contractuală.
Procedura se finalizează cu acorduri cadru de furnizare produse conform modelului ataşat la documentaţia de atribuire. Se va încheia un acord-cadru aferent fiecărui lot, fiecare cu MAXIM 2 operatori economici, fără reluarea competiţiei, pentru o perioada de 12 luni.
La alegerea acordului-cadru pentru furnizarea produselor, s-a tinut seama de faptul ca autoritatea contractantă nu poate stabili cu exactitate cantitatea necesară încheierii unor contracte, raportată la nevoile proprii aferente perioadei acordului-cadru.
Numărul şi valoarea contractelor care urmează să fie atribuite:
Contractele subsecvente vor fi atribuite la interval de 6 luni, fără reluarea competiţiei, în functie de necesitatile autorităţii contractante. Calendarul estimativ nu constituie angajament ferm din partea autorităţii contractante. Semnarea contractelor subsecvente este conditionata de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. In cazul in care va fi necesar, autoritatea contractanta îsi rezerva dreptul de a majora bugetul acordului cadru în functie de valoarea fondurilor suplimentare ce pot fi disponibilizate la momentul respectiv.
Ofertele se vor elabora si evalua pentru cantitatea maximă de furnizat în 12 luni, aferentă fiecărui lot. Cantităţile minime şi maxime ale acordului cadru si ale contractelor subsecvente ce se preconizează că se vor achiziţiona sunt precizate şi în Anexa caietului de sarcini.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare inainte de data limita de depunere a ofertelor: 18.