Obiectul contractului ce va fi atribuit prin prezenta procedură de achiziţie publică constă in servicii de elaborare a documentatiei
tehnice faza: Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de construire – P.A.C., Proiect de organizare a execuției
lucrărilor – P.O.E., Proiect tehnic de execuție – P.T.E., Asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada execuției
lucrărilor, Proiect tehnic de ...
Obiectul contractului ce va fi atribuit prin prezenta procedură de achiziţie publică constă in servicii de elaborare a documentatiei
tehnice faza: Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de construire – P.A.C., Proiect de organizare a execuției
lucrărilor – P.O.E., Proiect tehnic de execuție – P.T.E., Asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada execuției
lucrărilor, Proiect tehnic de execuție actualizat la data finalizării lucrărilor – As built, Documentatii tehnice pentru obtinerea
avizelor/acordurilor/autorizatii, precum si executie lucrări de constructii, instalatii si echipamente tehnologice pentru
obiectivul de investiții ,,Campus profesional integrat, liceal și universitar - judetul Vrancea”.Numarul de zile pana la
care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 20 zile. Autoritatea Contractanta
va raspunde o singura data solicitarilor de clarificari in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.Clauză
suspensivă:Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive,
în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație,
semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră
sub incidența legislației privind finanțele publice.Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind achizițiile publice
și H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contratantă precizează că va încheia contractul
cu ofertantul declarat câștigător numai in măsura in care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea angajamentelor/creditelor
bugetare cu aceasta destinație. În cazul în care, indiferent de motive angajamentele/creditele bugetare nu vor fi alocate,
pe o perioada de 12 luni de la data și de soluționare definitivă a eventualelor contestații, procedura de atribuire se va
anula de drept, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1)
lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție
publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare
pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea
Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu.Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă
utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii
pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Perioada maximă pentru care operează clauza suspensivă este de 12 luni, astfel
încât, în cazul în care condiția semnării contractului de finanțare nu este îndeplinită, procedura de atribuire este anulată.
Ofertanții la procedură își asumă prin depunerea ofertei obligația de a-și prelungi valabilitatea ofertei, la simpla solicitare
a Autorității Contractante, daca aceasta se va afla in situatia aplicarii clauzei suspensive.