Obiectul contractului ce va fi atribuit prin prezenta procedură de achiziţie publică constă in servicii de elaborare a documentatiei tehnice faza: Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de construire – P.A.C., Proiect de organizare a execuţiei lucrărilor – P.O.E., Proiect tehnic de execuţie – P.T.E., Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor, Proiect tehnic de execuţie actualiza...
Obiectul contractului ce va fi atribuit prin prezenta procedură de achiziţie publică constă in servicii de elaborare a documentatiei tehnice faza: Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de construire – P.A.C., Proiect de organizare a execuţiei lucrărilor – P.O.E., Proiect tehnic de execuţie – P.T.E., Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor, Proiect tehnic de execuţie actualizat la data finalizării lucrărilor – As built, Documentatii tehnice pentru obtinerea avizelor/acordurilor/autorizatii, precum si executie lucrări de constructii, instalatii si echipamente tehnologice pentru obiectivul de investiţii ,,Campus profesional integrat, liceal şi universitar - judetul Vrancea".
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 20 zile.
Autoritatea Contractanta va raspunde o singura data solicitarilor de clarificari in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Clauză suspensivă:
Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice.
Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contratantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai in măsura in care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea angajamentelor/creditelor bugetare cu aceasta destinaţie.
În cazul în care, indiferent de motive angajamentele/creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 12 luni de la data şi de soluţionare definitivă a eventualelor contestaţii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maximă pentru care operează clauza suspensivă este de 12 luni, astfel încât, în cazul în care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinită, procedura de atribuire este anulată.
Ofertanţii la procedură îşi asumă prin depunerea ofertei obligaţia de a-şi prelungi valabilitatea ofertei, la simpla solicitare a Autorităţii Contractante, daca aceasta se va afla in situatia aplicarii clauzei suspensive.