Obiectul achiziţiei îl constituie achiziţionarea de servicii de Campanii informare "SA2.1 Campania de promovare şi informare privind avantajele participării la programul A doua şansă şi la alte măsuri conexe, COD CPV - 79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate; 79342200 - 5 - Servicii de promovare.
Scopul final al acestei campaniei informare grup ţintă este selecţia şi monitorizarea GT, astfel încât cât mai mulţi tin...
Obiectul achiziţiei îl constituie achiziţionarea de servicii de Campanii informare "SA2.1 Campania de promovare şi informare privind avantajele participării la programul A doua şansă şi la alte măsuri conexe, COD CPV - 79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate; 79342200 - 5 - Servicii de promovare.
Scopul final al acestei campaniei informare grup ţintă este selecţia şi monitorizarea GT, astfel încât cât mai mulţi tineri să se întoarcă în sistemul de educaţie şi să finalizeze un ciclu de învăţământ şi ulterior să se integreze pe piaţa muncii. Această acţiune se derulează constant pe parcursul derulării SA2.1 şi a proiectului, aşa cum va fi descrisă mai jos.
În acest scop, Institutul pentru Politici Sociale achiziţionează servicii de Campanie informare grup ţintă, împărţite pe parcursul a 24 de luni, rezultând o medie de cca 4 mesaje lunare, cca 1 mesaj pe săptămână; 24 de bannere online pe site-uri de relevante/ ştiri; 30 de articole pe site-uri de relevante/ ştiri 10 mesaje de promovare în media online; Creaţie/design bannere, icons, editare photo şi publicarea mesaje/bannere online pe site-ul propriu, alte site-uri relevante, bloguri, FB, Instagram, Linkedin etc. Update design site şi optimizare: graphic design; blog grafică şi adaptat content cu smart tags+links, implementare coduri şi optimizare content de pe site şi blog pentru google search; aministrare parţială conturi social media (ex:Interpretare Page Insights si adaptare content in functie de date), inclusiv creare si/sau personalizare conturi (dupa caz); identificarea site-uri/bloguri/publicatii de interes specific domeniului, unde se vor publica advertoriale/anunturi/articole/bannere online etc Campania SEO, precum si activitati de Pay per Click, display advertising, content marketing; minim 30 ore de programare, pentru rezolvarea problemelor tehnice de SEO pe care acestea le au in mod implicit, inclusiv instalarea de module (dupa caz).