Obiectul achiziţiei îl constituie achiziţionarea de servicii de Campanii informare "SA2.1 Campania de promovare şi informare privind avantajele participării la programul A doua şansă şi la alte măsuri conexe, COD CPV - 79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate; 79342200 - 5 - Servicii de promovare.
Scopul final al acestei campaniei informare grup ţintă este selecţia şi monitorizarea GT, astfel încât cât mai mulţi tin...
Obiectul achiziţiei îl constituie achiziţionarea de servicii de Campanii informare "SA2.1 Campania de promovare şi informare privind avantajele participării la programul A doua şansă şi la alte măsuri conexe, COD CPV - 79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate; 79342200 - 5 - Servicii de promovare.
Scopul final al acestei campaniei informare grup ţintă este selecţia şi monitorizarea GT, astfel încât cât mai mulţi tineri să se întoarcă în sistemul de educaţie şi să finalizeze un ciclu de învăţământ şi ulterior să se integreze pe piaţa muncii. Această acţiune se derulează constant pe parcursul derulării SA2.1 şi a proiectului, aşa cum va fi descrisă mai jos.
Acţiunile de comunicare din cadrul acestei activităţi, bine concentrate sub forma unei campanii de informare pe mai multe canale, vor aborda punctual tinerii NEETs ce corespund profilului de selectie. Dar, având în vedere profilul celor 410 tineri NEETs, de etnie romă şi din mediu rural, precum şi estimarea ca o parte dintre aceştia sunt şomeri de lungă de durată/cu studii reduse/ care au abandonat studiile (incadrati deci la profilul “greu" sau “foarte greu" ocupabili), actiunile online sunt secondate de actiuni individualizate fata in fata, ambele canale de comunicare (online si personal) concentrandu-se pe intarirea increderii in sine si motivarea reintegrarii socio-profesionale si educationale, orientand potentialii participanti catre contactul direct cu membrii echipei de proiect responsabili. Acest tip de informare s-a demonstrat a fi extrem de eficienta atunci cand este adresata atat tinerilor, cat si angajatorilor potentiali. Eficienta acestui tip de informare este data de trei componente extrem de importante pentru angajatori: a) time e fficiency, deoarece accesul la informatiile prezentate este extrem de facil si poate fi efectuat din orice locatie si de pe orice mijloc media (tableta, telefon, laptop); b) recurenta si certificarea sursei informatiilor- acestea sunt prezentate concomitent sau succesiv, dar intotdeauna logic si coerent, pe cele mai importante site-uri de stiri sau site-uri/reviste/publicatii de interes pentru domeniul in care activeaza angajatorul; c) contactul extrem de facil dintre potentialii participanti NEETs cu membrii echipei de proiect (posibilitati de contact: telefon, mail, accesul la un click distanta: afla mai multe, suna acum), contact prin aplicatii tip messenger, what-up etc. Avantajul acestei campanii este ca se pot identifica extrem de usor atat tinerii NEEts interesati sa participe la activitatile proiectului, cat si angajatorii interesati, inclusiv cei care nu contacteaza echipa de proiect. Deoarece odata accesat linkul se identifica profilul utilizatorului in social media (FB, LinkedInn etc) si acesta poate fi contactat de expertii responsabili.
Campania online va cuprinde actiuni de comunicare pentru promovarea importantei mentinerii in scoala a elevilor si a reducerii parasirii timpuri a scolii.
În acest scop, Institutul pentru Politici Sociale achiziţionează servicii de Campanie informare grup ţintă, împărţite pe parcursul a 24 de luni, rezultând o medie de cca 4 mesaje lunare, cca 1 mesaj pe săptămână; 24 de bannere online pe site-uri de relevante/ ştiri; 30 de articole pe site-uri de relevante/ ştiri 10 mesaje de promovare în media online; Creaţie/design bannere, icons, editare photo şi publicarea mesaje/bannere online pe site-ul propriu, alte site-uri relevante, bloguri, FB, Instagram, Linkedin etc. Update design site şi optimizare: graphic design; blog grafică şi adaptat content cu smart tags+links, implementare coduri şi optimizare content de pe site şi blog pentru google search; aministrare parţială conturi social media (ex:Interpretare Page Insights si adaptare content in functie de date), inclusiv creare si/sau personalizare conturi (dupa caz); identificarea site-uri/bloguri/publicatii de interes specific domeniului, unde se vor publica advertoriale/anunturi/articole/bannere online etc Campania SEO, precum si activitati de Pay per Click, display advertising, content marketing; minim 30 ore de programare, pentru rezolvarea problemelor tehnice de SEO pe care acestea le au in mod implicit, inclusiv instalarea de module (dupa caz).