Feedback
I.D.: 48867371

Campanie media

Data publicarii
13.08.20 Exista 988.627 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79341000-6 79342200-5 79341400-0
Termenul limita pentru depunere:
25.08.20
 
 
Documente participare:
  1. Anunt si caiet de sarcini.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Îndeplinirea obiectivelor Proiectului major "Creşterea gradului de acoperire şi incluziune a sistemului de înregistrare a proprietăţilor în zonele rurale din România", care face obiectul Axei prioritare 11 - Extinderea geografică a sistemului de înregistrare a proprietăţilor în cadastru şi cartea funciară, din cadrul Programului Operaţional Regional (POR) 2014-2020. Aceasta este condiţionată de implicarea activă a proprieta...
Îndeplinirea obiectivelor Proiectului major "Creşterea gradului de acoperire şi incluziune a sistemului de înregistrare a proprietăţilor în zonele rurale din România", care face obiectul Axei prioritare 11 - Extinderea geografică a sistemului de înregistrare a proprietăţilor în cadastru şi cartea funciară, din cadrul Programului Operaţional Regional (POR) 2014-2020. Aceasta este condiţionată de implicarea activă a proprietarilor şi a autorităţilor locale din UAT-urile rurale beneficiare. În acest scop, este necesară derularea unei campanii de informare, atât la nivel local – activitate care intră în atribuţiile prestatorilor, cât şi la nivel naţional. Campania de informare şi conştientizare la nivel naţional se va desfăşura pe mai multe canale de comunicare după cum urmează: 1. realizarea de produse de informare şi promovare; 2. difuzarea de spoturi tv/radio şi campanie on-line; 3. organizare de workshop-uri. Prezenta consultare de piaţă este necesară pentru desfăşurarea unei etape din cadrul Campaniei de informare publică şi conştientizare la nivel naţional, şi anume etapa "Campanie media". Etapa "Campanie media" constă în adaptarea unui spot video, realizarea unui spot radio, difuzarea acestora şi realizarea unei campanii online, conform caietului de sarcini ataşat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Campanie media 23.09.20
Realizarea de produse de informare şi promovare (afişe, pliante, broşuri, mape, roll-up, rulete, bannere stradale, panouri temporare şi plăci permanente) 11.06.20
Campanie media în cadrul Proiectului major "Creşterea gradului de acoperire şi incluziune a sistemului de înregistrare a proprietăţilor în zonele rurale din România", cod SMIS 120063 12.09.22
"elaborarea unei strategii de comunicare, diseminarea acesteia si formarea profesionala în domeniu, precum si organizarea si derularea unei campanii de informare a cetatenilor cu privire la sistemul judiciar ” 19.10.17
"Achiziţie de servicii în vederea implementării unei campanii privind promovarea, publicitatea şi informarea proiectului: "VENUS – Împreună pentru o viată în siguranţă" Contract de finanţare: 465/4/4/128038"  
Achiziţie de servicii in vederea implementării unei campanii naţionale de prevenire a violenţei domestrice şi a violenţei împotriva femeilor în cadrul proiectului: "Sprijin pentru implementarea Convenţiei de la Istanbul în România"  
Obţinerea informaţiilor reale si actuale de la operatorii economici în domeniul serviciilor de inregistrare sistematica, informaţii necesare autorităţii contractante pentru a estima cât mai corect şi aproape de nivelul pieţei de profil, preţul serviciilor/ha. 23.03.20
Servicii de publicitate, pentru proiectul "Organizarea de programe de depistare precoce (screening), diagnostic şi tratament precoce al tuberculozei, inclusiv al tuberculozei latente", Cod SMIS 117426 16.08.22
Servicii de informare şi publicitate "Campanie de informare a clienţilor finali privind Platforma Online de Schimbare a Furnizorului" aferentă proiectului “Dezvoltarea capacităţii instituţionale a Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei pentru simplificarea procesului de schimbare a furnizorului de energie electrică şi de gaze naturale", cod SIPOCA/SMIS 705/129990  
Achiziţia publică de servicii de conştientizare şi informare publică (contract nr. 1 din cererea de finanţare) privind proiectul "Construire Spital Regional de Urgenţă Iaşi" 14.09.21