Feedback
I.D.: 71574624

Campanie de conştientizare şi educaţie anticorupţie -la nivelul Primariei Municipiului Onesti

Data publicarii
20.07.22 Exista 118.820 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79341400-0
Pretul estimativ:
20.000,00 RON - 20.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă: MUNICIPIUL ONEŞTI, cu sediul în Oneşti, B-dul Oituz, nr. 17, jud. Bacău, tel: 0234.324243, fax: 0234.313911, email: primarie@onesti.ro, achizitii@onesti.ro, cod fiscal 4353250, cont bancar RO95TREZ24A705000200130X deschis la Trezoreria Oneşti, reprezentata legal prin P R I M A R– Victor Laurentiu Neghina, intentioneaza sa achizitioneze prin cumparare directa servicii privind: Campanie de conştienti...
Autoritatea contractantă: MUNICIPIUL ONEŞTI, cu sediul în Oneşti, B-dul Oituz, nr. 17, jud. Bacău, tel: 0234.324243, fax: 0234.313911, email: primarie@onesti.ro, achizitii@onesti.ro, cod fiscal 4353250, cont bancar RO95TREZ24A705000200130X deschis la Trezoreria Oneşti, reprezentata legal prin P R I M A R– Victor Laurentiu Neghina, intentioneaza sa achizitioneze prin cumparare directa servicii privind: Campanie de conştientizare şi educaţie anticorupţie in cadrul proiectului "Sprijinirea masurilor referitoare la prevenirea coruptiei la nivelul Primariei Municipiului Onesti:, cod My SMIS 152175 - cu solicitarile asa cum sunt descrise in Caietul de sarcini atasat prezentei, in conditiile precizate in Draft de Contract atasat. Acceptul operatorului economic in SEAP reprezinta faptul ca sunteti de acord cu conditiile Autoritatii Contractante, cu folosirea datelor personale conform legislatiei in vigoare GDPR , ca nu sunteti in conflict de interese cu persoanele din lista atasata si va insusiti Caietul de sarcini si clauzele Contractului fara obiectiuni. Achizitia se va incheia prin semnarea unui Contract de servicii. Dupa Deliberare, acceptul autoritatii contractante in SEAP constituie angajament de ambele parti pana la semnarea Contractului final. Documentatia de atribuire atasata, contine: Caiet de sarcini , modele de formulare si draft de contract. Formularele completate se vor trimite pe adresa achizitii@onesti.ro.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu