Serviciile solicitate în cadrul campaniei, care conţin, în principal, 6 game mari de prestaţie, defalcate, fiecare, pe faze/activităţi /operaţiuni de prestaţie, sunt detaliate la poziţiile 1 – 6 mai jos redate şi constau în pregătirea şi realizarea unei campanii de comunicare integrate, pentru informarea publicului larg cu privire la efectuarea recensământului populaţiei şi locuinţelor şi la derularea acţiunilor de populari...
Serviciile solicitate în cadrul campaniei, care conţin, în principal, 6 game mari de prestaţie, defalcate, fiecare, pe faze/activităţi /operaţiuni de prestaţie, sunt detaliate la poziţiile 1 – 6 mai jos redate şi constau în pregătirea şi realizarea unei campanii de comunicare integrate, pentru informarea publicului larg cu privire la efectuarea recensământului populaţiei şi locuinţelor şi la derularea acţiunilor de popularizare a acestuia, în vederea mobilizării active a persoanelor ce fac obiectul recenzării, în special în ceea ce priveşte implicarea acestora în recenzarea on-line (autorecenzare), adică înregistrarea informaţiilor cuprinse în programul de observare al recensământului pentru o anumită unitate statistică, de către persoana însăşi. Gamele/fazele/activitatile/operaţiunile aferente prestaţiei se grupeaza in urmatoarele 6 categorii importante: 1) Creaţie, producţie şi difuzare spoturi video şi audio pentru popularizarea recensământului; 2) Creaţie şi producţie mesaje de int