Feedback
I.D.: 94100612

CALL CENTER EXTERNALIZAT SI VIRTUAL MARTIE 2024

Data publicarii
29.02.24 Exista 693.381 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79512000-6
Pretul estimativ:
15.350,00 RON - 15.350,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Call center externalizat si virtual MARTIE 2024:1. Utilizare infrastructura call center a companiei noastre pentru tratarea apelurilor receptionate, conform procedurilor autoritatii contractante. 2. Extinderea serviciului de Call Center aut. contr. prin intrări de tip "call center virtual", sî anume: - Utilizarea ca intrare în Call Center- ul autoritatii contractante a unui număr cu acces din orice reţea de telefonie (fix s...
Call center externalizat si virtual MARTIE 2024:1. Utilizare infrastructura call center a companiei noastre pentru tratarea apelurilor receptionate, conform procedurilor autoritatii contractante. 2. Extinderea serviciului de Call Center aut. contr. prin intrări de tip "call center virtual", sî anume: - Utilizarea ca intrare în Call Center- ul autoritatii contractante a unui număr cu acces din orice reţea de telefonie (fix sau mobil) cu taxare la apelant. Acest număr este pus la dispoziţie gratuit de către compania noastra numai pentru apeluri de intrare. - Integrarea unor statii de lucru existente la autoritatea contractanta în infrastructura noastra ca statii de call center virtual, prin: --- Utilizarea unor licenţe software de Call Center pe staţiile de lucru ale autoritatii contractante de persoanele desemnate cu tratarea solicitărilor apelantilor (2 licente); --- Conectarea staţiilor de lucru ale autoritatii contractante la platforma de Call Center Elicom printr-o legătură de tip VPN securizată, client-to-site); --- Ulilizarea aplicaţiei software folosita de operatorii agentului economic pentru Call Center autoritatii contractante pentru înregistrarea şi raportarea solicitărilor apelanţilor; --- Apelurile clienţilor autoritatii contractante vor intra intr-o coada comuna (operatori externi şi personal desemnat autoritatii contractante) în Call Center şi vor fi tratate în mod unitar, utilizând resursele de personal ale Elicom şi ale autoritatii contractante.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu