Feedback
I.D.: 104701233

Calitatea şi performanţa serviciilor publice

Data publicarii
21.10.24
Coduri CPV
79633000-0
Pretul estimativ:
700,00 RON - 700,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Program de perfecţionare profesională organizat în format online, în perioada 14.10 - 22.10.2024. Direcţia programe de perfecţionare oferă personalului din administraţia publică şi altor persoane interesate programe de perfecţionare, care abordează tematici variate, stabilite printr-o analiză a nevoilor de formare şi adaptate cerinţelor din documentele strategice, precum şi domeniilor prioritare, aprobate prin OPANFP nr. 2...
Program de perfecţionare profesională organizat în format online, în perioada 14.10 - 22.10.2024. Direcţia programe de perfecţionare oferă personalului din administraţia publică şi altor persoane interesate programe de perfecţionare, care abordează tematici variate, stabilite printr-o analiză a nevoilor de formare şi adaptate cerinţelor din documentele strategice, precum şi domeniilor prioritare, aprobate prin OPANFP nr. 234/2022. Atestarea absolvirii programelor de perfecţionare se face prin Certificat digital de absolvire, însoţit de supliment descriptiv privind competenţele dobândite, eliberat de către INA, în condiţiile legii. La cererea beneficiarilor, instituţii şi autorităţi publice, dezvoltăm programe de perfecţionare personalizate, adaptate nevoilor şi obiectivelor specifice. Pentru solicitarea unui astfel de program, vă rugăm, contactaţi Institutul Naţional de Administraţie. TEMATICĂ • Standardele de calitate şi standardele de cost în administraţia publică; • Îmbunătăţirea proceselor din organizaţie: managementul calităţii totale, managementul prin obiective, cadrul comun de autoevaluare a modului de funcţionare a instituţiilor publice (CAF), instrumentul Balanced Scorecard; • Corelarea sistemului de management al calităţii cu SCIM; • Performanţa serviciilor în administraţia publică; • Orientarea culturii organizaţionale spre performanţă COMPETENŢE • Cunoaşterea standardelor de calitate şi cost; • Aplicarea instrumentelor de îmbunătăţire a proceselor; • Gestionare
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu