Feedback
I.D.: 52526284

Caiet de sarcini furnizare furnituri birou (papetarie si birotica)

Data publicarii
10.12.20 Exista 1.122.498 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30192000-1
Pretul estimativ:
23.084,60 RON - 23.084,60 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Specificatiile tehnice si cerintele minime obligatorii se regasesc in Caietul de sarcini anexat. Termenul de transmitele al ofertelor este de 2 zile lucratoare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
FURNIZARE FURNITURI BIROU - PAPETARIE SI BIROTICA  
Furnizare produse de papetarie si birotica  
Contract furnizare produse de papetărie şi birotică  
"Hârtie, carton, produse din carton, rechizite şi furnituri de birou– LOT 1 – HÂRTIE ŞI CARTON " 21.12.20
"Hârtie, carton, produse din carton, rechizite şi furnituri de birou– LOT 1 – HÂRTIE ŞI CARTON " 21.12.20
"Hârtie, carton, produse din carton, rechizite şi furnituri de birou" 23.07.20
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere video şi control acces pentru Direcţiile Regionale Bucureşti (DRB), Iaşi (DRI) şi Timiş (DRT) - coduri CPV: 32323500-8 şi 42961100-1 şi un sistem de alarmă la incendiu pentru Direcţia Regională Timiş (DRT) - cod CPV: 31625200-5, inclusiv proiectarea şi avizarea, instalarea, configurarea şi punerea în funcţiune a acestora, precum şi instruirea personalului autorităţii contractante, împărṭite pe 4(patru) loturi, după cum urmează: LOT nr. 1: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Bucureşti, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.2: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.3: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Timiş, în con  
FURNIZARE, INSTALARE SI PUNERE IN FUNCTIUNE ECHIPAMENTE MEDICALE ECOGRAF MULTIDISCIPLINAR DOPPLER COLOR 25.11.19
Furnizare "Carburanţi auto pentru anii 2022 - 2026 pe baza de carduri de credit, fără dobândă"  
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, cuiere şi dulap metalic (cod CPV: 39100000-3) – Lot 3 şi stand mobil telescopic pentru ecrane LED sau LCD (cod CPV: 39153000-9) – Lot 4, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 14.07.20