Feedback
I.D.: 54908429

CACAO, CIOCOLATA SI PRODUSE ZAHAROASE

Data publicarii
09.03.21 Exista 211.576 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15840000-8
Termenul limita pentru depunere:
22.03.21
Pretul estimativ:
21.262,74 RON - 255.156,12 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 10.03.21 Publicat la 11.03.21 Publicat la 18.03.21
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis intentioneaza incheierea unui acord-cadru avand ca obiect furnizare CACAO, CIOCOLATA SI PRODUSE ZAHAROASE, pentru o perioada de 12 luni, in conformitate cu documentatia de atribuire. Acordul-cadru se va incheia cu MAXIMUM 2 (doi) operatori economici, in masura in care exista un numar suficient de operatori economici care au prezentat oferte admisibile. Fre...
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis intentioneaza incheierea unui acord-cadru avand ca obiect furnizare CACAO, CIOCOLATA SI PRODUSE ZAHAROASE, pentru o perioada de 12 luni, in conformitate cu documentatia de atribuire. Acordul-cadru se va incheia cu MAXIMUM 2 (doi) operatori economici, in masura in care exista un numar suficient de operatori economici care au prezentat oferte admisibile. Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite: Contractele subsecvente vor fi atribuite la 6 luni, in functie de necesitatile autoritatii contractante. Valoarea celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaza a fi atribuit pe durata acordului-cadru este de 127.578,06 lei fara TVA Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza fara reluarea competitiei intre operatorii economici semnatari ai acordului-cadru, cu respectarea conditiilor tehnice si financiare prevazute in acordul-cadru. Semnarea contractelor subsecvente este conditionată de existenţa resurselor financiare alocate cu această destinaţie. In cazul in care va fi necesar, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a majora bugetul acordului cadru in functie de valoarea fondurilor suplimentare ce pot fi disponibilizate la momentul respectiv. Cantitatile minime si maxime aferente acordului cadru si cele care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent se regasesc in Anexa la Caietul de sarcini. Valoare estimata pentru acordul-cadru: Min. 21.262,74 lei fara TVA – Max. 255.156,12 lei fara TVA Valoare estimata pentru contract subsecvent: Min. 10.631,37 lei fara TVA – Max. 127.578,06 lei, fara TVA Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 3-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare inainte de data limita de depunere a ofertelor: 5.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu