Autoritatea contractantă intenţionează să încheie câte un acord-cadru de furnizare produse pentru fiecare lot în parte, pentru
o perioadă de 48 luni, cu un singur operator economic, fără reluarea competiției, constând în achiziția de:lot 1: - Cămașă:
minim 500 și maxim 60.000 bucăți, conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;lot 2:- Cămașă bluză cu mânecă
lungă cu bandă la terminație: m...
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie câte un acord-cadru de furnizare produse pentru fiecare lot în parte, pentru
o perioadă de 48 luni, cu un singur operator economic, fără reluarea competiției, constând în achiziția de:lot 1: - Cămașă:
minim 500 și maxim 60.000 bucăți, conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;lot 2:- Cămașă bluză cu mânecă
lungă cu bandă la terminație: minim 500 și maxim 60.000 bucăți, conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;Cantitatea
estimată care va face obiectul contractului subsecvent:lot 1: - Cămașă: minim 50 și maxim 10.000 bucati;lot 2:- Cămașă bluză
cu mânecă lungă cu bandă la terminație: minim 50 și maxim 10.000 bucati;Valoarea celui mai mare contract subsecvent va fi
de:• 2.500.000,00 lei fără TVA pentru Lotul nr. 1;• 2.500.000,00 lei fără TVA pentru Lotul nr. 2;Termenul de livrare al
produselor pentru toate loturile este de 4 luni de la data semnării contractului subsecvent de către ultima parte, cu excepția
contractelor subsecvente încheiate pentru echiparea absolvenților de școli militare (pentru o cantitate maximă de 500 bucăți)
care vor avea un termen de livrare de 2 luni.Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor
de clarificare/informațiilor suplimentare, o singura data, în a 11-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor,
în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menționat la SECTIUNEA I, respectiv 19 zile înainte de termenul
limită de depunere a ofertelor, astfel: – Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita
de depunere a ofertelor: 19; – Termen de raspuns al autoritatii la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare
– a 11 a zi;Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesati vor respecta prevederile notificarii
ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări și a informațiilor suplimentare la documentațiile
de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfășurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică
prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), in sensul ca documentele atasate la sectiunea "Intrebari" NU VOR CONTINE
DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, intrucat acestea vor deveni publice in momentul transmiterii raspunsului de catre autoritatea
contractanta!