Lot 2:
Proiectarea si execuţia lucrărilor de reparaţie capitală a liniei 7, linie ce face parte din dispozitivul feroviar LFI Portul de Lucru conform prevederile caietului de sarcini nr. 13613/21.03.2024.
Durata contractului este de 5 luni din care: durata de proiectare este de 2 luni şi durata de execuţie este de 3 luni
Lucrările se vor executa pe o lungime de 360 m, respectiv pe porţiunea de linie cuprinsă între km 0+36...
Lot 2:
Proiectarea si execuţia lucrărilor de reparaţie capitală a liniei 7, linie ce face parte din dispozitivul feroviar LFI Portul de Lucru conform prevederile caietului de sarcini nr. 13613/21.03.2024.
Durata contractului este de 5 luni din care: durata de proiectare este de 2 luni şi durata de execuţie este de 3 luni
Lucrările se vor executa pe o lungime de 360 m, respectiv pe porţiunea de linie cuprinsă între km 0+366,46 şi până la opritor (km 0+726,21).
Lucrările se vor realiza pentru readucerea elementelor componente ale căii ferate la parametrii iniţiali în scopul asigurării circulaţiei şi manevrei trenurilor în depline condiţii de siguranţă, cu vitezele de circulaţie şi tonajele stabilite şi vor consta în: înlocuirea stratului de piatră sparta CF de sub talpa traverselor, înlocuirea traverselor de lemn cu traverse de beton noi, înlocuirea materialului mărunt de prindere, înlocuirea şinei uzate tip 40 cu şină 49 semibună, completări de piatră spartă, ridicare nivel prin buraj, înlocuire dale pasaj.
Proiectantul va întocmi:
- expertiza tehnică;
- proiect tehnic, detalii de execuţie, caiet de sarcini;
- toată documentaţia necesară obţinerii certificatului de urbanism, avizelor, autorizaţiei de construire.
Pentru aducerea în parametrii tehnici de funcţionare a acestei porţiuni de linie sunt necesare lucrări de reparaţie capitală, după cum urmează:
- decolmatarea liniei;
- demontarea suprastructurii căii ferate;
- săpătură la cota proiectată cu îndepărtarea materialului rezultat;
- realizarea prismei de piatră spartă sub talpa traversei în grosime de 35 cm;
- refacerea suprastructurii căii ferate pe traverse noi din beton;
- înlocuirea şinei de cale ferată existente cu şină SB, cupoane cu lungimea minima de 15 metri;
- înlocuire material mărunt de prindere;
- completări cu piatră spartă, corectarea nivelei existente a căii cu asigurarea pofilelor transversale, lucrări de buraj şi ripaj;
- porţiunea de linie care se propune pentru a fi reparată prezintă 2 curbe: una cu rază de 374,09 m in lungime de 52,15 metri si una cu raza de 249,02 m în lungime de 57,59 metri, poza traverselor fiind de 1600 trav/km;
- refacerea trecerii la nivel cu calea ferată, montare traverse şi dale de beton noi.
Valoarea estimată fără TVA 1.220.000 lei, fără TVA din care:
Proiectare: 44.000 lei, fără TVA
Execuţie: 1.176.000 lei, fără TVALot 1:
Proiectarea si execuţia lucrărilor de reparaţie capitală a liniei 2N racord dana 102 aparţinând LFI Agigea Nord – Comvex pe o lungime de 500 ml conform prevederilor caietului de sarcini nr. 14232/26.03.2024.
Durata contractului este de 6 luni din care: durata de proiectare este de 2 luni şi durata de execuţie este de 4 luni.
In cadrul lucrărilor de reparaţie capitala pe o lungime de 500 ml au fost prevăzute următoarele lucrări : înlocuirea traverselor din lemn putrede cu traverse din beton cu supralărgire, înlocuirea şinei uzate cu şina tip 49 semibuna, înlocuirea materialului mărunt de prindere, refacerea stratului de piatra sparta, lucrări de buraj ripaj si profilare prisma piatra.
De asemenea, au fost prevăzute lucrări de înlocuire a traverselor speciale din lemn, completări de piatra sparta si buraj la schimbătoarele de cale nr. 7 şi nr. 1N.
Proiectantul va întocmi:
- expertiza tehnică
- proiect tehnic, detalii de execuţie, caiet de sarcini
- toată documentaţia necesară obţinerii certificatului de urbanism, avizelor, autorizaţiei de construire.
In cadrul lucrarilor de reparatie capitala pe o lungime de 500 m, pentru aducerea în parametrii tehnici de funcţionare au fost prevazute urmatoarele lucrari :
- decolmatarea liniei;
- demontarea suprastructurii căii ferate;
- săpătură la cota proiectată cu îndepărtarea materialului rezultat ;
- nivelarea şi compactarea platformei de pământ;
- realizarea prismei de piatră spartă sub talpa traversei în grosime de 30 cm;
- refacerea suprastructurii căii ferate respectiv inlocuirea traverselor din lemn cu traverse din beton normale si traverse din beton cu supralargire;
- înlocuirea şinei de cale ferată existente cu şină SB, cupoane cu lungimea minima de 15 metri;
- înlocuire material mărunt de prindere;
- completări cu piatră spartă;
- corectarea nivelei existente a căii cu asigurarea profilelor transversale, lucrări de buraj şi ripaj;
Pentru schimbatorii 7 si 1N ( tip 49, raza 190, tg 1/9, ace flexibile) lucrari de reabilitare:
- Decolmatare schimbator;
- Inlocuirea tuturor traverselor speciale din lemn;
- Inlocuire material marunt de prindere;
- Completare piatra sparta;
- Buraj si ripaj schimbator.
Valoarea estimată
Lot 1: 1 680 000 lei, fără TVA din care:
Proiectare: 60 000 lei, fără TVA
Execuţie: 1.620.000 lei, fără TVALot 3:
Proiectarea si execuţia lucrărilor de pentru reparaţia capitală pe LFI CN APM SA Constanţa Terminal Ferry Boat Danele 121-131 înlocuire a schimbătorilor de cale nr. 13 şi nr.15 şi diagonala dintre cei doi schimbători de cale conform prevederilor caietului de sarcini nr. 19013/25.04.2024.
Durata contractului este de 4 luni din care: durata de proiectare este de 1 lună şi durata de execuţie este de 3 luni.
Lucrările se vor realiza pentru readucerea elementelor componente ale căii ferate la parametrii iniţiali în scopul asigurării circulaţiei şi manevrei trenurilor în depline condiţii de siguranţă, cu vitezele de circulaţie şi tonajele stabilite şi vor consta în: refacerea stratului de repartiţie, înlocuirea stratului de piatră sparta CF de sub talpa traverselor, înlocuirea traverselor de lemn cu traverse de beton noi şi traverse de beton noi cu supralărgire, înlocuirea materialului mărunt de prindere, înlocuirea aparatelor de cale, înlocuirea linelor diagonalei cu şină nouă, completări de piatră spartă, ridicare nivel prin buraj cu maşini grele de cale pentru buraj linii şi aparate de cale.
Proiectantul va întocmi:
- expertiza tehnică
- proiect tehnic, detalii de execuţie, caiet de sarcini
- toată documentaţia necesară obţinerii certificatului de urbanism, avizelor, autorizaţiei de construire.
Pentru aducerea în parametrii tehnici de funcţionare a acestei porţiuni de linie sunt necesare lucrări de reparaţie capitală, după cum urmează:
- demontarea suprastructurii căii ferate
- săpătură la cota proiectată cu îndepărtarea materialului rezultat (h = -0,35 faţă de NSS)
- realizarea strat de repartiţie în grosime de 20 cm
- realizarea prismei de piatră spartă sub talpa traversei în grosime de 30 cm
- refacerea suprastructurii căii ferate pe traverse noi din beton
- înlocuirea unui număr de 2 (două) aparate de cale, montate pe traverse de beton
- înlocuirea şinei de cale ferată a diagonalei 13/15 cu şină tip 49 nouă
- înlocuirea traverselor de lemn între schimbătoarele 13/15 cu traverse de beton noi
- înlocuire material mărunt de prindere
- completări cu piatră spartă, corectarea nivelei existente a căii cu asigurarea pofilelor transversale, lucrări de buraj linie şi aparate de cale.
- porţiunea de linie dintre schimbătorul de cale numărul 13 şi numărul 15 prezintă o curbă cu raza de R=406,02 şi o lungime de Lc=31,55 m, poza traverselor fiind de 1600 trav/km.
Lot 3:1.850.000 lei, fără TVA din care:
Proiectare: 66.295,37 lei, fără TVA
Execuţie: 1.783.704,63 lei, fără TVA