Pentru buna desfăşurare a alegerilor pentru Preşedintele României din anul 2019 şi pentru asigurarea funcţionalităţii secţiilor de votare din municipiul Ploieşti, sunt necesare achiziţionarea următoarelor servicii pentru dotarea, amenajarea şi funcţionarea sediilor secţiilor de votare (pentru cele două tururi de scrutin):
- Curăţarea şi igienizarea urnelor de plastic aflate în custodia S.C. Servicii de Gospodărire Urbană P...
Pentru buna desfăşurare a alegerilor pentru Preşedintele României din anul 2019 şi pentru asigurarea funcţionalităţii secţiilor de votare din municipiul Ploieşti, sunt necesare achiziţionarea următoarelor servicii pentru dotarea, amenajarea şi funcţionarea sediilor secţiilor de votare (pentru cele două tururi de scrutin):
- Curăţarea şi igienizarea urnelor de plastic aflate în custodia S.C. Servicii de Gospodărire Urbană Ploieşti S.R.L.( 157 bucăţi pentru secţiile de votare şi 20 bucăţi rezervă);
- Recondiţionare cabine de vot ( 3 cabine per secţie) şi urne de lemn (157 bucăţi şi 10 bucăţi rezervă), aflate în custodia S.C. Servicii de Gospodărire Urbană Ploieşti S.R.L.;
- Recondiţionare plăcuţe de identificare secţii de votare (157 bucăţi) aflate în custodia S.C. SGU S.R.L.,
- Amenajarea (transport, montare, demontare cabine vot, urne vot, plăcuţe secţii de votare) secţiilor de votare aflate pe raza municipiului Ploieşti (157 de secţii de votare, conform anexei) ; amenajarea secţiilor se face în perioada 04 noiembrie 2019 –08 noiembrie 2019, ora 12.00, pentru primul tur ;
- Demontarea şi depozitarea (acolo unde se impune), în sediile secţiilor de votare, a urnelor şi cabinelor de vot (11 – 13 noiembrie 2019);
- Amenajarea (montare cabine vot şi urne de vot, verificare plăcuţe secţii de votare) secţiilor de votare pentru turul II pentru cele 157 secţii de votare din municipiul Ploieşti (în perioada 18 -22 noiembrie 2019, ora 12.00) ;
- Asigurarea unei iluminări corespunzătoare şi a securizării secţiilor de votare – dotare cu corpuri de iluminat, ivăre pentru ferestre, sisteme de închidere uşi etc ;
- Transport la şi de la secţiile de votare a mobilierului (mese şi scaune de plastic aflate în custodia Primăriei Municipiului Ploieşti) la 30 de secţii de votare, precum şi personal pentru manipulare (aprox. 5 persoane);
- Asigurarea unei echipe formată din 5 persoane pentru manipularea materialelor ce vor fi distribuite la secţiile de votare pentru ziua de sâmbătă, 9 noiembrie intervalul orar 15.00 – 17.00, respectiv 23 noiembrie intervalul orar 15.00 – 17.00 ;
- Asigurare dispecerat permanent format din mimimum 3 persoane (electrician, mecanic, şofer) în următorul interval de timp :
Sâmbătă, 9 noiembrie 2019 , începând cu ora 17,00 – Luni, 11 noiembrie 2019, ora 08,00
Sâmbătă, 23 noiembrie 2019 , începând cu ora 17,00 – Luni, 25 noiembrie 2019, ora 08,00
- Dotare dispecerat cu materiale necesare asigurării unor situaţii de urgenţă care pot perturba funcţionarea secţiilor de votare, respectiv becuri, neoane, drossere, siguranţe electrice, lacăte, butuc yală, precum şi cu uneltele necesare dispeceratului pentru montarea acestora, după necesităţi ;
- Strângerea materialelor folosite pentru amenajarea secţiilor de votare (urne, cabine, plăcuţe secţii de votare, mese şi scaune –acolo unde a fost cazul) şi depozitarea lor în spaţiile de unde au fost preluate se va face cel mai târziu până la data de 29.11.2019