„Servicii de verificare a instalaţiilor electrice, conform caietului de sarcini anexat. Vă solicităm ca înainte de data limită de deliberare, respectiv 29.07.2021, să transmiteţi, la adresa de e-mail dmaria@primarie3.ro, formularul de oferta ataşat la secţiunea Documente. Vă rugăm să nu deliberaţi înainte de transmiterea documentelor.
Valoarea totală estimată a achiziţiei este de: 127.080,00 lei fără TVA, respectiv 151.225,...
„Servicii de verificare a instalaţiilor electrice, conform caietului de sarcini anexat. Vă solicităm ca înainte de data limită de deliberare, respectiv 29.07.2021, să transmiteţi, la adresa de e-mail dmaria@primarie3.ro, formularul de oferta ataşat la secţiunea Documente. Vă rugăm să nu deliberaţi înainte de transmiterea documentelor.
Valoarea totală estimată a achiziţiei este de: 127.080,00 lei fără TVA, respectiv 151.225,20 inclusiv TVA din care:
- Pentru anul 2021: 73.080,00 lei fără TVA, , respectiv 86.965,20 lei inclusiv TVA din care:
• Materiale şi piese de schimb în valoare de 33.480,00 lei fără TVA, respectiv 39.841,20 lei inclusiv TVA;
• Servicii în valoare de 39.600,00 lei fără TVA, respectiv 47.124,00 lei inclusiv TVA.
- Pentru anul 2022: 54.000,00 lei fără TVA, respectiv 64.260,00 lei inclusiv TVA, din care:
• Materiale şi piese de schimb în valoare de 22.320,00 lei fără TVA, respectiv 26.560,80 lei inclusiv TVA;
• Servicii în valoare de 31.680,00 lei fără TVA, respectiv 37.699,20 lei inclusiv TVA.