Feedback
I.D.: 101712449

„Servicii de reparare și întreținere a echipamentului informatic al camerelor fixe și mobile control rovinietă -DRDP Cluj- Acord cadru pe 2 ani”

Data publicarii
22.08.24
Coduri CPV
50312000
Locul realizarii:
Cluj, Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord-cadru pe 2 ani „Servicii de reparare si intretinere a echipamentului informatic al camerelor fixe si mobile control rovinieta-DRDP Cluj”Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul potrivit prevederilor art. 221 din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, cu conditia ca aceasta sa nu se incadreze in prevederile art. 221 alin. 7 adica sa nu reprezinte o modif...
Acord-cadru pe 2 ani „Servicii de reparare si intretinere a echipamentului informatic al camerelor fixe si mobile control rovinieta-DRDP Cluj”Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul potrivit prevederilor art. 221 din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, cu conditia ca aceasta sa nu se incadreze in prevederile art. 221 alin. 7 adica sa nu reprezinte o modificare substantiala.Valoarea maxima estimata a acordului -cadru este de 128.487,00 lei fara TVA, valoarea minima estimata este de 732.604,00 lei fara TVA.Valoarea maxima estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 200.000,00 lei fara TVA;Autoritatea contractantă intenționează să încheie minim 3 contracte subsecvente, cu o frecvență de minim 1 contract subsecvent pe an sau, după caz, mai multe contracte subsecvente, în funcție de alocările financiare provenite din venituri proprii. Cantitatile minime si maxime aferente acordului-cadru se regasesc ca Anexa la documentatia de atribuire/Caiet de Sarcini.Termene pentru depunerea/raspunsul la solicitările de clarificări/informații suplimentare:A. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legatură cu documentația de atribuire este în a 6-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare, termenul limită la care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare este în a este in a 4 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.*Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in termenele mentionate se va considera tardiva.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
„Servicii de reparare și întreținere a echipamentului informatic al camerelor fixe și mobile control rovinietă -DRDP Cluj- Acord cadru pe 2 ani”  
ASIGURARE PAZĂ PATRIMONIU PRIN PATRULARE SI POSTURI FIXE PE AUTOSTRADA: A3, subsectiunea BIHARIA-BORS km 59+100 – km 64+450 si CIC pe DN 19 km 15+400 stanga”- ACORD CADRU- 48 luni  
ASIGURARE PAZĂ PATRIMONIU PRIN PATRULARE SI POSTURI FIXE PE AUTOSTRADA: A3, subsectiunea BIHARIA-BORS km 59+100 – km 64+450 si CIC pe DN 19 km 15+400 stanga”- ACORD CADRU- 48 luni  
ASIGURARE PAZĂ PATRIMONIU PRIN PATRULARE SI POSTURI FIXE PE AUTOSTRADA: A3, subsectiunea BIHARIA-BORS km 59+100 – km 64+450 si CIC pe DN 19 km 15+400 stanga”- ACORD CADRU- 48 luni  
Asigurare pază patrimoniu prin patrulare si posturi fixe pe Autostrada: A3 subsectiunea Nusfalau – Suplacu de Barcau km 66 + 500 - km 80 + 054 - ACORD CADRU- 2 ANI  
Asigurare pază patrimoniu prin patrulare si posturi fixe pe Autostrada: A3 subsectiunea Nusfalau – Suplacu de Barcau km 66 + 500 - km 80 + 054 - ACORD CADRU- 2 ANI  
Pachet 48: P+E+AT din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitie: Lot 1 – 6546 - Reabilitare, consolidare, extindere, dotare şi modernizare cămin cultural în localitatea Malaia, punctul "Podul Şipotului", comuna Malaia, judeţul Vâlcea Lot 2 – 6729 - "Reabilitare, modernizare şi dotare cămin cultural în comuna Boldur, sat Sinersig, nr.193, judeţul Timiş 11.11.24
"Servicii de intocmire documentatii cadastrale si rapoarte de evaluare in vederea dobandirii prin expropriere/ transfer a imobilelor necesare realizarii lucrarii de utilitate publica " Varianta de ocolire a municipiului Zalau, etapa 2, intre DN 1F km 79+625- DJ 191C"  
Prestarea serviciilor de elaborare : Studiu de fezabilitate (S.F.) cu elemente de DALI aferente obiectivului de investi?ii “Modernizare si Extindere capacitate Sala Polivalenta” – strada Isaccei, nr. 18, localitatea Tulcea, jud. Tulcea 17.04.18
Anulata - Prestarea serviciilor de elaborare : Studiu de fezabilitate (S.F.) cu elemente de DALI aferente obiectivului de investitii "Modernizare si Extindere capacitate Sala Polivalenta” - strada Isaccei, nr. 18, localitatea Tulcea, jud. Tulcea 17.04.18