Feedback
I.D.: 35032443

„Servicii de consultanţă” în cadrul proiectului „Creşterea eficienţei intervenţiilor atât la nivelul MMJS, cât şi a structurilor aflate în coordonarea MMJS”-SIPOCA 390 (SMIS 115657)

Data publicarii
04.04.19 Exista 992.211 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79400000-8
Pretul estimativ:
1.411.766,00 RON - 1.411.766,00 RON
354.000,00 RON - 354.000,00 RON
76.960,00 RON - 76.960,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului ce urmează a fi încheiat îl constituie prestarea de servicii de consultanţă în vederea derulării următoarelor subactivităţi ale proiectului: • Subactivitatea A1.1- Analiza, elaborarea de propuneri de modificare, completarea şi simplificarea procedurilor de lucru ale M.M.J.S. • Subactivitatea A1.3 – Elaborarea şi implementarea cadrului comun de autoevaluare a modului de funcţionare (CAF) al M.M.J.S. • S...
Obiectul contractului ce urmează a fi încheiat îl constituie prestarea de servicii de consultanţă în vederea derulării următoarelor subactivităţi ale proiectului: • Subactivitatea A1.1- Analiza, elaborarea de propuneri de modificare, completarea şi simplificarea procedurilor de lucru ale M.M.J.S. • Subactivitatea A1.3 – Elaborarea şi implementarea cadrului comun de autoevaluare a modului de funcţionare (CAF) al M.M.J.S. • Subactivitatea A 4.1 – Elaborarea şi aprobarea procedurilor de lucru pentru implementarea VMI • Subactivitatea A 4.2 – Elaborarea şi aprobarea procedurilor de lucru pentru toate celelalte beneficii sociale gestionate de ANPIS. In masura în care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate în termenul prevazut în anuntul de participare, respectiv 23 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor, Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare in a 15 a zi inainte de termenul limita stabilit in anuntul de participare pentru depunerea ofertelor, conform prevederilor art.160 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 23 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
„Servicii de consultanţă” în cadrul proiectului „Creşterea eficienţei intervenţiilor atât la nivelul MMJS, cât şi a structurilor aflate în coordonarea MMJS”-SIPOCA 390 (SMIS 115657) 20.12.18
Servicii de consultanţă IT, furnizare de software şi hardware, instruire utilizatori finali, în cadrul proiectului "Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni" ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA). 16.07.21
Achizitie materiale necesare GT  
SERVICII PENTRU ELABORAREA STUDIILOR ŞI MATERIALELOR SUPORT 09.11.20
Servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea: - Sistemului electronic naţional de evidenţă a ocupării în sectorul public (SENEOSP) – LOT I - Sistemului pentru Concurs Naţional – LOT II - Sistemului de management documente si fluxuri de lucru DMS – LOT III în cadrul proiectului "Transparenţa si competenţa în sectorul Public" MySMIS2014+140086, 14.03.22
Acordu-Cadru avand ca obiect: "ACHIZIŢIA ŞI TRANSPORTUL PARAPETELOR DEFORMABILE (elemente metalice) necesare drumurilor naţionale şi autostrăzilor aflate în administrarea C.N.A.I.R. - S.A." LOT 1 : Parapete nivel protecţie H1 şi H2, lăţime lucru W2 LOT 2 : Parapete nivel protecţie H1 şi H2, lăţime lucru W3 LOT 3 : Parapete nivel protecţie H1 şi H2, lăţime lucru W4 LOT 4 : Parapete nivel protecţie H3, lăţime lucru W4 LOT 5 : Parapete nivel protecţie H4b, lăţime lucru W2 LOT 6 : Parapete nivel protecţie H4b, lăţime lucru W3 LOT 7 : Parapete nivel protecţie H4b, lăţime lucru W4 LOT 8 : Elemente speciale metalice de siguranţă rutieră LOT 9 : Parapete nivel de protecţie H2 şi H3, pentru zone de rambleu cu acostament ingust  
2023-C/I-2700 - Studiu de fezabilitate si studii de specialitate pentru proiectul de investitie "Reabilitare termică pavilioane A, A1, B, C, D, E, F, G, J Şi K, consolidarea pavilionului A1, realizare centrală termică în pavilionul E, extindere reţea subterană de alimentare cu apă caldă în cazarma 2700 Bucureşti", cod proiect 2023-C/I-2700 17.07.23
Servicii de consultanţă IT nr. 2 pentru susţinerea Agenţiei Naţionale de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate în derularea contractului privind “Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni" ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către AM POCA. 14.01.22
Achizitie platforma colaborativa-reluare procedura 14.03.19
Servicii de interpretariat