„Salubrizare vagoane de calatori si automotoare la Revizia de Vagoane Craiova, Revizia de Vagoane Târgu Jiu, Revizia de Vagoane Piatra Olt, Depoul Pitesti, Statia Pitesti, respectiv salubrizare vagoane de calatori la Revizia de Vagoane Suceava" — impartita in 3 loturi:, — Lot 1 — Salubrizare la Revizia de vagoane Craiova si Revizia vagoane Târgu Jiu,, — Lot 2 — Salubrizare la Revizia de vagoane Piatra Olt, Depoul Pitesti ...
„Salubrizare vagoane de calatori si automotoare la Revizia de Vagoane Craiova, Revizia de Vagoane Târgu Jiu, Revizia de Vagoane Piatra Olt, Depoul Pitesti, Statia Pitesti, respectiv salubrizare vagoane de calatori la Revizia de Vagoane Suceava" — impartita in 3 loturi:, — Lot 1 — Salubrizare la Revizia de vagoane Craiova si Revizia vagoane Târgu Jiu,, — Lot 2 — Salubrizare la Revizia de vagoane Piatra Olt, Depoul Pitesti si Statia Pitesti,, — Lot 3 — Salubrizare la Revizia de vagoane Suceava., Entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatii suplimentare in termen de 3 zile lucratoare de la primirea unei astfel de solicitari din partea unui operator economic, raspunsul urmand a fi transmis in a 10-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor., Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari, inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 13.