Lucrarile propuse în documentatia tehnica -sunt:, — reparatia pistei de decolare-aterizare de 2 000 m lungime si 45 m latime si a acostamentelor aferente;, — refacerea caii de rulare Bravo de 131 m lungime si 23 m latime;, — racordarea caii de rulare Alfa, existenta, la pista pe o lungime de 25 m;, — refacerea platformei de îmbarcare-debarcare Apron 1 de 170 m lungime si 83 m latime;, — refacere drum platforma lungime 170 m...
Lucrarile propuse în documentatia tehnica -sunt:, — reparatia pistei de decolare-aterizare de 2 000 m lungime si 45 m latime si a acostamentelor aferente;, — refacerea caii de rulare Bravo de 131 m lungime si 23 m latime;, — racordarea caii de rulare Alfa, existenta, la pista pe o lungime de 25 m;, — refacerea platformei de îmbarcare-debarcare Apron 1 de 170 m lungime si 83 m latime;, — refacere drum platforma lungime 170 m si latime 7 m;, — lucrari de canalizare pluviala în incinta aeroportului;, — separator de hidrocarburi Q n = 4 00 l /s si debit total Q total=1 300 l /s;, — lucrari de balizaj si instalatii electrice specifica activitatii aeroportuare, grup electrogen nou 400 kVa;, — lucrari de terasamente aferente zonelor de siguranta laterale si a zonelor de oprire de siguranta de la capetele pistei de decolare-aterizare (Resa);, — lucrari de marcare a suprafetelor de miscare aeroportuare.