Obiectivul general al acestui proiect consta în promovarea turistica a monumentelor istorice de interes national „Bisericile Medievale sec. XVI din Targoviste” prin crearea unui brand turistic national, care va contribui la valorificarea potentialului cultural-istoric, la imbunatatirea imaginii localitatii, regiunii si a Romaniei, si la stimularea cresterii economice a Municipiului Targoviste prin turism.
Obiectivele specif...
Obiectivul general al acestui proiect consta în promovarea turistica a monumentelor istorice de interes national „Bisericile Medievale sec. XVI din Targoviste” prin crearea unui brand turistic national, care va contribui la valorificarea potentialului cultural-istoric, la imbunatatirea imaginii localitatii, regiunii si a Romaniei, si la stimularea cresterii economice a Municipiului Targoviste prin turism.
Obiectivele specifice, constau in extinderea sezonului turistic pe tot timpul anului, crearea conditiilor pentru practicarea mai multor forme de turism (turism cultural, turism ecumenic, turism festivalier, etc), cresterea numarului de turisti si crearea unor noi locuri de munca.
Justificarea necesita?ii implementarii proiectului „ Promovarea turistica a Bisericilor Medievale sec. XVI din Targoviste” poate fi facuta din considerente:istorice, culturale, urbanistice, sociale, economice, de mediu, turistice, etc.Promovarea turistica a „Bisericilor Medievale sec.XVI din Targoviste” va avea un impact national contribuind la dezvoltarea turismului intern deoarece pe harta turistica a Romaniei vor fi inscrise noi obiective vazute ca destinatii turistice mai ales in ceea ce priveste turismul cultural si ecumenic.Prin implementarea acestui proiect se vor atinge obiectivele acestui domeniu major de interventie si anume:
-cresterea importantei turismului si culturii in Municipiul Targoviste si in tot judetul Dambovita, ca factor care stimuleaza cresterea economica;
-promovarea Bisericilor Medievale sec. XVI din Targoviste ca produs turistic cu impact national prin organizarea de evenimente periodice (festivaluri, expozitii);
-extinderea sezonului turistic pe toata perioada anului;
-cresterea numarului de turisti in medie cu 15% ;
-crearea de noi locuri de munca (cel putin 3 noi locuri de munca);
Activitatea se va concretizata in derularea contractului de servicii de proiectare si realizare a materialelor publicitare, dupa cum urmeaza :
A.Elaborarea de ghiduri turistice pentru fiecare dintre bisericile medievale secolul XVI – Mitropolia Targoviste, Biserica Sf. Nicolaie Andronesti, Biserica Alba (Sf. Trei Ierarhi), Biserica Sf. Gheorghe (Suseni) ;
B.Realizarea unui album foto pentru fiecare dintre bisericile medievale secolul XVI – Mitropolia Targoviste, Biserica Sf. Nicolaie Andronesti, Biserica Alba (Sf. Trei Ierarhi), Biserica Sf. Gheorghe (Suseni ;
C.Realizarea de pliante publicitare pentru fiecare dintre bisericile medievale secolul XVI – Mitropolia Targoviste, Biserica Sf. Nicolaie Andronesti, Biserica Alba (Sf. Trei Ierarhi), Biserica Sf. Gheorghe (Suseni) ;
D.Realizarea de postere pentru fiecare dintre bisericile medievale secolul XVI – Mitropolia Targoviste, Biserica Sf. Nicolaie Andronesti, Biserica Alba (Sf. Trei
Ierarhi), Biserica Sf. Gheorghe (Suseni)