Feedback
I.D.: 39212473

„Procurare şi furnizare materiale şi echipamente necesare realizării sistemului voce – date pentru asigurarea funcţionalităţii pavilionului S din cazarma 2879 Ovidiu”

Data publicarii
18.10.19 Exista 4.127 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
32422000-7
Termenul limita pentru depunere:
06.11.19
Pretul estimativ:
115.050,50 RON - 115.050,50 RON
Documente participare:
  1. documentatie_materiale_voce_date_2879_ovidiu.7z
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
„Procurare şi furnizare materiale şi echipamente necesare realizării sistemului voce – date pentru asigurarea funcţionalităţii pavilionului S din cazarma 2879 Ovidiu”. Documentaţia de achiziţie este ataşată în cadrul anunţului publicitar la secţiunea ”Caiet de sarcini” Beneficiarul produselor: Statul Major al forţelor Navale prin Unitatea Militară 02151 Ovidiu, localitatea Ovidiu, jud. Constanţa.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare având ca obiect: „Furnizare mobilier pentru sălile de specialitate (procurare + montaj) aferente pavilioanelor X2 şi X3 în cazarma 390 Constanţa” 29.05.18
Contract de lucrări având ca obiect: "Execuţie lucrări (expertizare + proiectare + verificare proiecte + execuţie) în vederea demolării pavilionului F din cazarma 2798 Constanţa (întocmire Documentaţie tehnică pentru obţinerea Autorizaţiei de desfiinţare (DTAD), documentaţii tehnice pentru obţin 03.03.20
Lucrări de montaj protecţie exterioară cu sistem de pânze tip MESH DECORATIV la faţadele pavilionului A din cazarma 477 Constanţa – 2008.I.477 Constanţa şi Sistem de protecţie a săpăturii exterioare de pământ executată la fundaţii 02.07.18
Contract de lucrări având ca obiect: „Execuţie lucrări de reparaţii curente la acoperişul pavilionului C din cazarma 711 Brăila” 14.09.18
"Lucrări de recompartimentare la pavilionul S cazarma 2879 Ovidiu" – cod proiect: 2017.I.2879 Ovidiu Pavilion "S", având ca obiect: Lotul 1 - "Grup electrogen 230KVA" (procurare, livrare, montare şi punere în funcţiune); Lotul 2 - "Echipament de climatizare cameră servere" (procurare, livrare, montaj, punere în funcţiune)  
Contract de prestari servicii având ca obiect "VERIFICAREA PROIECTULUI TEHNIC PENTRU REALIZAREA INVESTITIE COD 2010.RK.390 CONSTANTA - REPARATIE CAPITALA A PAVILIONULUI X - GARAJ DIN CAZARMA 390 CONSTANTA” 20.03.15
"Executie lucrari de reparatii curente la hidroizolatia terasei pavilionului D1 din cazarma 404 Buzau” 03.11.17
Executie lucrari de reparatii curente la hidroizolatia terasei pavilionului D1 din cazarma 404 Buzau 05.10.17
Contract de lucrări având ca obiect: „Lucrări de realizarea branşament la reţeaua de gaze naturale şi centrală termică” din cadrul investiţiei – ”Lucrări de modernizare la pavilioanele X2 şi X3 în cazarma 390 Constanţa” 07.09.18
„Execuţie lucrări de reparaţii curente la tâmplăria exterioară şi interioară a pavilionului A din cazarma 525 Focşani” 26.11.18