Realizarea obiectivului de investiţii în legătură cu care se solicită realizarea proiectare, asistenta tehnica şi execuţie lucrări conform solutie tehnica descrisa in SF/DALI.
Traseul studiat prin proiect este alcătuit dintr-un număr de 16 străzi după cum urmează:
1. Strada Bisericii Mereşeşti (Uliţă Bisericii Mereşeşti): L = 167m
2. Strada Fântânii (Uliţă Tudosie): L = 156m
3. Strada Prefectului (Uliţă Costea): L = 407m + ...
Realizarea obiectivului de investiţii în legătură cu care se solicită realizarea proiectare, asistenta tehnica şi execuţie lucrări conform solutie tehnica descrisa in SF/DALI.
Traseul studiat prin proiect este alcătuit dintr-un număr de 16 străzi după cum urmează:
1. Strada Bisericii Mereşeşti (Uliţă Bisericii Mereşeşti): L = 167m
2. Strada Fântânii (Uliţă Tudosie): L = 156m
3. Strada Prefectului (Uliţă Costea): L = 407m + 35m = 442m
4. Strada Chimistului (Uliţă Băicescu): L = 493m + 57m + 22m = 572m
5. Strada Narciselor (Uliţă Costeanu): L = 485m
6. Strada Filozofului (Uliţă Drăghici): L = 523m + 229m = 752m
7. Strada Doctorului (Uliţă Abagii): L = 437m
8. Strada Farmacistului I (Uliţă Diaconeşti): L = 572m + 130m = 702m
9. Strada Izvoraşului (Uliţă Urs): L = 540m
10. Strada Viilor (Uliţă Bercea Nicolae): L = 295m
11. Strada Dealului (Uliţă Ancuţa Nicolae): L = 119m + 58m = 177m
12. Strada Măcrişului (Uliţă Şoarece): L = 620m – 38m = 582m
13. Strada Zambilei (Uliţă Căpruciu): L = 248m
14. Strada Liliacului (Uliţă Pancică): L = 111m
15. Strada Căprioarelor (Uliţă Tonescu): L = 866m
16. Strada Târgului (Drum acces Parc): L = 228m + 61m = 289m
TOTAL STRĂZI L = 6.821,00 m
Străzile (drumurile locale) propuse pentru modernizare se vor proiecta astfel:
- cu o bandă de circulaţie, de clasă tehnică V, cu platforma drumului de 5,00m, din care:
- 4,0m parte carosabilă;
- 2 x 0,50m acostamente consolidate cu acelaşi tip de sistem rutier ca partea carosabilă.
- cu o bandă de circulaţie, de clasă tehnică V, cu platforma drumului de 3,50m, din care:
- 2,75m parte carosabilă;
- 2 x 0,375m acostamente consolidate cu acelaşi tip de sistem rutier ca partea carosabilă.
LUCRARI PROPUSE:
Infrastructură:
- Terasamente: 8.271 mc
- Şanţuri pereate: 5.170 ml
- Rigolă carosabilă deschisă: 2.148 ml
- Rigolă betonată triunghiulară : 50 ml
Suprastructură - sistem rutier:
- Fundaţie din balast, 10÷25cm gros. 4.325 mc
- Fundaţie din piatră spartă, 12cm gros. 3.647 mc
- Strat de legătură din BADPC22,4, 5cm gros. 29.096 mp / 3.492 t
- Strat de uzură din BA16 (BAR16), 4cm gros. 29.096 mp / 2.794 t
Pentru zonele cu pante mai mari de 7% stratul de uzură va fi realizat din BAR16, 4cm gros.
- Amenajare drumuri laterale prin balastare, grosime de 20cm 14 mc
Lucrări de artă:
- Podeţe tubulare noi O400mm, 5 buc / 30 m
- Podeţe tubulare noi O600mm, 11 buc / 70 m
- Podeţ tubular nou O1400mm, 1 buc / 6 m
- Podeţe O400, pentru accese la proprietăţi, 56 buc / 280 m
- Platforme pentru accese la proprietăţi 4,50m x 2m, 53 buc
- Podeţ dalat nou L=4,90m, 1 buc / 4,90 m
- Amenajare trecere prin VAD, 1 buc / 36 m
- Reparaţii/Refacere timpane şi camere de cădere, la podeţe existente, 14,30 mc
- Decolmatare podeţe existente, 4 mc
Siguranţa circulaţiei:
- semnalizare pe timpul execuţiei: 6,821 km
- marcaje rutiere: 6,821 km
- indicatoare rutiere: 19 buc / 6,821 km