Feedback
I.D.: 86032886

„Modernizare Sistem de Supraveghere TVCI la Terminal de Pasageri”

Data publicarii
18.08.23 Exista 187.219 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
35120000-1
Pretul estimativ:
89.990,00 RON - 89.990,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului constă în achiziţia de echipamente de supraveghere video pt ”Modernizare Sistem de Supraveghere TVCI la Terminal de Pasageri” având caracteristicile minime solicitate în caietul de sarcini nr. 29726/ 06.07.2023. Ofertantul va completa şi va include în mod obligatoriu în Propunerea sa Tehnică (Anexa nr. 1) şi următoarele Formulare şi documente: -Ofertanţii vor face dovada şi vor prezenta activităţi simi...
Obiectul contractului constă în achiziţia de echipamente de supraveghere video pt ”Modernizare Sistem de Supraveghere TVCI la Terminal de Pasageri” având caracteristicile minime solicitate în caietul de sarcini nr. 29726/ 06.07.2023. Ofertantul va completa şi va include în mod obligatoriu în Propunerea sa Tehnică (Anexa nr. 1) şi următoarele Formulare şi documente: -Ofertanţii vor face dovada şi vor prezenta activităţi similare sau superioare, din punct de vedere al complexităţii obiectivului prin documente justificative. În acest sens se vor prezenta, documente care să ateste experienţa în prestarea serviciului. -Ofertantul va prezenta Certificat constatator din care să rezulte că obiectul contractului are corespondent în codul CAEN din certificatul constatator. -Ofertantul va prezenta Certificatul ISO 9001:2015 -Ofertantul va demonstra, prin prezentarea de documente adecvate, că deţine personal de specialitate calificat şi autorizat, pentru activităţile de proiectare şi execuţie a sistemelor de securitate, precum şi pentru activitatea de service. -Ofertantul va face dovada că deţine Licenţă de funcţionare eliberată de către IGPR pentru desfăşurarea următoarelor activităţi: - Proiectare sisteme de alarmare împotriva efracţiei, Instalare şi întreţinere sisteme de alarmare împotriva efracţiei Documentele privind Propunerea Financiară1. Formularul de ofertă 2. Centralizator de preturi (conform Anexa nr. 2) Ofertanţii vor transmite oferta la adresa achizitii@constantza-port.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de elaborare a documentatie tehnico-economice fază SF pentru obiectivul de investitii-Construire Corp nou – Departament "Sănătatea mamei şi copilului"-Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţa Sf.Apostol Andrei Constanta 27.01.22
"Servicii de verificare tehnică, pentru proiectare (faza PT) şi asistenţă tehnică pentru proiectul "Construirea şi dotarea Teatrului pentru copii şi tineret în cadrul Complexului Muzeal de Ştiinte ale Naturii Constanţa". 10.04.24
Servicii de verificare tehnică pentru proiectare (faza PT) şi asistenţă tehnică pentru proiectul "Reabilitare, modernizare şi dotare Palat Administrativ Constanţa". 28.05.24
"Servicii de verificare tehnică a documentaţiilor tehnico-economice de actualizare a documentaţiei tehnico-economice faza DTAC+PTh+CS+DDE pentru lucrările rămase de executat la obiectivul de investiţii "Amenajări interioare/ exterioare, consolidare şi modernizare imobil D+P+1E – pentru IML 03.10.24
Servicii de verificare tehnică pentru proiectare (faza PT) şi asistenţă tehnică pentru proiectul "Reabilitare Biblioteca Judeţeană I. N. Roman Constanţa. 22.02.24
Servicii de verificare tehnică a documentaţiilor tehnico-economice faza DTAC, DTOE, PT, documentaţii pentru obţinere avize/autorizaţii, pentru obiectivul: "Reabilitare şi modernizare Teatru de Vară Mamaia" 27.09.24
Achiziţia de tâmplărie PVC la imobilul Palatul Administrativ - Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă Dobrogea 17.03.22
Materiale de protocol - agende, pixuri, seturi de pixuri si stilou, calendare, felicitari, sacose cadou 23.12.21
Servicii de digitizare pentru proiectul “Salvarea şi punerea în valoare a Mormântului pictat hypogeu", cod SMIS 116048. 11.04.24
Furnizare dotări în cadrul proiectului “Salvarea şi punerea în valoare a Mormântului pictat hypogeu", cod SMIS 116048 11.04.24