-Realizarea Proiectului tehnic si verificarea tehnica a proiectarii, inclusiv obtinerea tuturor avizelor necesare;
-Lucrari de constructii de drumuri:
1. Tronson 1 (zona cu asfalt): structura rutiera este urmatoarea:
-strat de rulare, 4cm grosime dupa compactare, din beton asfaltic BA 16 rul 50/70 (BAPC 16)
conf. SR EN 13108-1 (cu agregate naturale de balastiera prelucrate prin concasare si sortare);
-strat de legatura, 5cm...
-Realizarea Proiectului tehnic si verificarea tehnica a proiectarii, inclusiv obtinerea tuturor avizelor necesare;
-Lucrari de constructii de drumuri:
1. Tronson 1 (zona cu asfalt): structura rutiera este urmatoarea:
-strat de rulare, 4cm grosime dupa compactare, din beton asfaltic BA 16 rul 50/70 (BAPC 16)
conf. SR EN 13108-1 (cu agregate naturale de balastiera prelucrate prin concasare si sortare);
-strat de legatura, 5cm grosime dupa compactare, din beton asfaltic BA 22,4 leg 50/70
(BADPC22,4) conf. SR EN 13108-1, (cu agregate naturale de balastiera prelucrate prin
concasare si sortare);
-curatirea si amorsarea stratului suport;
-repararea suprafetelor degradate, inclusiv plombarea gropilor (pe aproximativ 5% din
suprafata carosabila existenta cu binder BA 22,4 leg 50/70 (BADPS22,4) de 5 cm grosime
dupa compactare, conf. SR EN 13108-1, (cu agregate naturale de balastiera prelucrate prin
spalare si sortare), curatirea rosturilor si colmatarea acestora cu mastic bituminos;
-sistem rutier existent (strat de uzura din mixturi asfaltice cu grosimi variabile)
2. Tronson 1 (tronson pietruit): structura rutiera este urmatoarea:
-strat de rulare, 4cm grosime dupa compactare, din beton asfaltic BA 16 rul 50/70 (BAPC 16)
conf. SR EN 13108-1 (cu agregate naturale de balastiera prelucrate prin concasare si sortare);
-strat de legatura, 5cm grosime dupa compactare, din beton asfaltic BA 22,4 leg 50/70
(BADPC22,4) conf. SR EN 13108-1, (cu agregate naturale de balastiera prelucrate prin
concasare si sortare);
-strat de piatra sparta de 12 cm grosime dupa compactare, conf. STAS 6400, SR EN 13242 +
A1 (amestec agregat sort 0-63mm, de balastiera prelucrat prin concasare);
-curatirea si amorsarea stratului suport;
3. Tronson 2 si tronson 3: structura rutiera este urmatoarea:
-strat de rulare, 4cm grosime dupa compactare, din beton asfaltic BA 16 rul 50/70 (BAPC 16)
conf. SR EN 13108-1 (cu agregate naturale de balastiera prelucrate prin concasare si sortare);
-strat de legatura, 5cm grosime dupa compactare, din beton asfaltic BA 22,4 leg 50/70
(BADPC22,4) conf. SR EN 13108-1, (cu agregate naturale de balastiera prelucrate prin
concasare si sortare);
-geogrila antifisura;
-strat antifisura din MA8 de 3 cm grosime + 1,5 cm spor preluare denivelari conf. AND 559-
1999;
-curatirea si amorsarea stratului suport;
-sistem rutier rigid existent.
Operatorii economici vor putea solicita clarificari/informatii suplimentare privind documentatia de atribuire pana la termenul de 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor astfel incat raspunsul autoritatii contractante sa fie transmis cu cel putin 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor