Feedback
I.D.: 37105255

„MODERNIZARE DRUM COMUNAL VALEA VARULUI CALEA TARGULUI””

Data publicarii
09.07.19 Exista 130.635 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233222-1
Termenul limita pentru depunere:
14.07.19
 
 
Documente participare:
  1. 11-MC1006824.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Investitia ce urmeaza a fi realizata se afla in Romania, Regiunea de dezvoltare VEST , jud. Alba , in intravilanul Comunei Metes. Drum counal Calea Targului se afla in jud. Alba , comuna Metes, sat Ampoita , cu plecare din Dc 68. La KM 2+260 si printr-un record la km 2+430 si se intinde pana in loc Ighiu. Lungimea drumului communal este de 2 km , conf anexei 45, inventraul care apartine comunei Metes. PROFIL TRANSVERSAL...
Investitia ce urmeaza a fi realizata se afla in Romania, Regiunea de dezvoltare VEST , jud. Alba , in intravilanul Comunei Metes. Drum counal Calea Targului se afla in jud. Alba , comuna Metes, sat Ampoita , cu plecare din Dc 68. La KM 2+260 si printr-un record la km 2+430 si se intinde pana in loc Ighiu. Lungimea drumului communal este de 2 km , conf anexei 45, inventraul care apartine comunei Metes. PROFIL TRANSVERSAL TIP 1 se aplica pe tronson 1,”intre Km 0+00 si 0+180 parte carosabila 1x4,00m cu parte carosabila suplimentara pentru, amenajarea PROFIL TRANSVERSAL TIP 1-1 se aplica pe Tronson 1, intre Km 0+180 si 0+220 parte carosabila 1x4,30m cu parte carosabila suplimentara pentru amenajarea intersectiilor si trecerea peste podet; panta transversala unica in aliniament 1x2,5%; incadrare cu borduri avand dimensiunile 10x15 cm si 15x25 cm, dupa caz; viteza de proiectare: 25km/h; lungimea tramei modernizate: 0.040 km. PROFIL TRANSVERSAL TIP 2 se aplica pe Tronson 2, pe toata lungimea acestuia parte carosabila 1x4,00m cu parte carosabila suplimentara pentru amenajarea intersectiilor panta transversala unica in aliniament 1x2,5% PROFIL TRANSVERSAL TIP 1-1 se aplica pe Tronson 1, intre Km 0+180 si 0+220 parte carosabila 1x4,30m cu parte carosabila suplimentara pentru amenajarea intersectiilor si trecerea peste podet; panta transversala unica in aliniament 1x2,5%; incadrare cu borduri avand dimensiunile 10x15 cm si 15x25 cm, dupa caz; viteza de proiectare: 25km/h; lungimea tramei modernizate: 0.040 km. PROFIL TRANSVERSAL TIP 2 se aplica pe Tronson 2, pe toata lungimea acestuia parte carosabila 1x4,00m cu parte carosabila suplimentara pentru amenajarea intersectiilor panta transversala unica in aliniament 1x2,5%; DRUM COMUNAL CALEA TARGULUI TRONSON 1 -CALEA TARGULUI-VALEA VARULUI de la km 0+000 la km 0+220 Profil transversal cu parte carosabila 1=3 . 35 -4.00 m, rigola de acostament de tip scafa -0.30 m, profil cu panta unica transversala de 2,5%. Sistem rutier echivalent cu SR20 din NP 116/2004 încadrat partial cu rigola de acostament si borduri de 1Ox15 cm si 15x25 cm si parti numai cu borduri. Evacuarea apelor pluviale se face pe rigola de acostament spre debusee sigure - santul din beton, existent, de le DC68. TRONSON 2- RACORD CALEA TARGULUI-VALEA VARULUI de la km 0+000 la km 0+182 Profil transversal cu parte carosabila I=4,0m rigola de acostament de tip scafa -0.30 m, profil cu panta unica transversala de 2,5%. Sistem rutier echivalent cu SR20 din NP 116/2004 incadrat partial cu rigola de acostament si borduri de 1Ox15 cm si 20x25 cm si partial numai cu borduri. Evacuarea apelor pluviale se face pe rigola de acostament spre debusee sigure - santul din beton, existent, de le DC68.. Principalele categorii de lucrări Lucrări pentru corecţia şi îmbunătăţirea elementelor geometrice Terasamente. Se vor executa lucrari de drum, scarificarea suprafetei, sapaturi si umpluturi pentru realizarea cotelor proiectate si gabaritele profilului transversal proiectat. ln cadrul lucrarilor de terasamente se considera si realizarea patului drumului. La lucrarile de terasamente s-au evaluat si lucrari de demolare elemente din beton în care au fost echivalate (beton in fundatii, rigole, podete, sau portiuni de imbracaminte rutiera). Zone stabilizari teren fundare. Pentru stabilizarea patului drumului în cazul unor infiltratii excesive de apa sau a unor pungi de namol s-a evaluat o suprafata de blocaj de piatra bruta in jurul podetului 0+203. Capace cămine de ridicat. . Pentru realizarea obiectivului propus am proiectat STAS1709/1,2,3-90 si la sarcini din trafic NP 116-2004 alcatuire. Astfel s-a proiectat. . :::--- :...:._...--:proiectat: Sistemul SR20 conform NP116/2004, pentru parte carosabila pentru drumurile comunale strazi in mediul rural: Strat de fundatie din zestre existenta pietris cu bolovanis în liant prafos nisipos; strat de baza din piatra sparta de 12 cm grosime; strat suprt din nisip pilonat 5cm grosime; strat de imbracaminte pavele din beton de ciment vibropresat - 8 cm grosime. Pentru realizarea accesurilor la proprietati, se va realiza un sistem rutier echivalent cu SR19 din NP 116/2004: - strat de balast - 20 cm, strat suport din nisip pilonat - 5 cm si strat de imbracaminte pavele din beton de ciment vibropresat - 8 cm grosime Lucrări pentru amenajarea acostamentelor/incadrarilor lncadrari/acostamente. CALEA TARGULUI-VALEA VARULUI de la km 0+000 la km 0+220 Sistem rutier SR20 încadrat cu rigola de acostament si borduri de 1Ox15 cm si 15x25 cm. RACORD CALEA TARGULUI-VALEA VARULUI de la km 0+000 la km 0+182 Sistem rutier SR20 încadrat cu rigola de acostament si borduri de 10x15 cm si 20x25 cm. pentru accesele auto la proprietati structura rutiera va fi încadrata cu bordura de 1Ox15 cm, montata la nivelul partii carosabile. La intersectiile cu drumul comunal DC68, odata cu refacerea rigolei carosabile, se va reface si partea carosabila dintre rigola si carosabilul asfaltat al DC68, cu beton rutier BCR5, in grosime de 20 cm Lucrări pentru amenajarea intersectiilor cu alte drumuri laterale Drumuri laterale. Pentru drumul lateral de la Km 0+205, s-a proiectat amenajarea acestuia pe o lungime de 6.00 m cu latimi de 4m. Sistemul rutier este acelasi sistem rutier ca si in carosabil. S-au proiectat intersectiile cu drumul comunal DC68 atat pentru drumul comunal Calea Targului cat si pentru racord, precum si intersectia dintre drumul comunal Calea Targului si racord. Amenajarea intersectiilor cu drumul comunal DC68 se va face astfel: Conform Normativului 600/201O pentru amenajarea intersectiilor la nivel pe drumurile publice punctul 5.2.1 figura 11, la un trafic conform recensamant 2015 pentru drumurile comunale de MZA = 709vehicole /24ore respectiv un trafic de 14.8veh/ora/sens este suficienta racordarea cu raze circulare. Acesta asigura un trafic secundar de peste 40 vehicole/ora. Drumul comunal Calea Targului intersecteaza drumul comunal DC68 in intravilanul localitatii Ampoita la ~Km 2+260 partea dreapta. Racordarea cu arce de cerc cu raza de 1O si 12m, iar latimea accesului/strazii este de 4 m. Racordul din drumul comunal Calea Targului intersecteaza drumul comunal DC68 in intravilanul localitatii Ampoita la ~Km 2+430 partea dreapta. Racordarea cu arce de cerc cu raza de 6 m, iar latimea accesului/strazii este de 4 m. Lucrări pentru colectarea şi evacuarea ape ' Rigole de acostament de tip scafa Pentru colectarea si descarcarea apelor pluviale se ostament de tip scafa si bordura cu inaltimea libera de 1O cm, 1r :.·. - prefabricate din beton de ciment C30/37, 12cm grosime. Clasa : XM2+XF4, pe strat fundatie din beton - 15cm grosime. Aceastea vor forma sectiunea triunghiulara, alcatuita împreuna cu inaltimea libera la bordura: Podete tubulare Pentru traversarea paraului de la Km 0+203, se va reface corespunzator podetul existent, cu tuburi premo de DN800 mm si o lungime de 8 m. Clasa de expunere: XC4+XF3, pe fundatie din beton C8/10 cu grosimea de ~20 cm. Acesta va avea camera de cadere, aripile si coronamente din beton monolit C30/37 asezate pe o fundatie din beton C25/30. Latura superioara a camerei de cadere si aripa dreapta, aval de podet vor fi ancorate in fundatie cu armatura alcatuita din plasa sudata 010/15x15 cm otel S335 (PC52) Rigolă carosabilă. Acestea s-au prevazut la intersectii, pentru continuitatea rigolei triunghiulare existente pe DC68 si pe tronsonul 1, transversal drumului, la Km 0+198, cu rol de deznisipator. Rigolele carosabile sunt realizate din prefabricate din beton de ciment prefabricat C30/37, asigurind o sectiune de curgere de 35x30cm. Se vor monta pe un strat de forma filtrant de fundatie din balast 20 cm grosime. Acestea se pot realiza si prin turnare monolit. Capacele carosabile sunt dale carosabile dublu armate 49x30x15cm.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu