Servicii de dezvoltare platformă integrată pentru servicii electronice, furnizare licențe software și echipamente IT în cadrul
proiectului „ IMBUNATATIREA SERVICIILOR PUBLICE PENTRU CRESTEREA CALITATII VIEȚII CETATENILOR DIN COMUNA GARDA DE SUS PRIN
DIGITALIZARE".Se doreste achizitionarea următoarelor sisteme integrate de management si echipamente TIC: A. Sistem integrat
de management cuprinzând.a. Aplicat...
Servicii de dezvoltare platformă integrată pentru servicii electronice, furnizare licențe software și echipamente IT în cadrul
proiectului „ IMBUNATATIREA SERVICIILOR PUBLICE PENTRU CRESTEREA CALITATII VIEȚII CETATENILOR DIN COMUNA GARDA DE SUS PRIN
DIGITALIZARE".Se doreste achizitionarea următoarelor sisteme integrate de management si echipamente TIC: A. Sistem integrat
de management cuprinzând.a. Aplicatie software : contabilitate (ALOP+Buget+Contabilitate+Rapoarte+Verificari): imobilizari,
salarizare, consolidare unitati subordonate alte aplicatii / 1 unitate, etc;b. Aplicatie software : Taxe si Impozite (inclusiv
integrare in PatrimVen): plati cu cardul, Ghiseul .ro, portal plati online si eliberare certificat fiscal;c. Aplicatie software:
registrul agricol: modul contracte, integrare agricol-RAN, integrare agricol — Taxe, modul adeverinta Nomenclator stradal,
portal agricol si eliberare adeverinta;d. Asistenta minim 10 ore, update-uri;e. Functionar public virtual de tipul infokiosk
(plata card bancar impozite si taxe); Echipament depunere si ridicare documente — mobilier urban inteligent;g. Dezvoltare
pagina web — structura dedicata administratiei publice;h. Aplicatie mobila cetateni; Aplicatie mobila turisti;j. Aplicatie
mobila pentru functionar;k. Dosarul cetateanului; Depunere documente online, Verificare status documente depuse, Programare
audiente offline + online, Tel audiente online integrate in site, Petitii online + offline, Sesizari online, harta sesizarilor
online pentru functionari, Harta sesizarilor online pentru cetateni, Acces la informatii publice L544/2001, Flux aprobare
concedii de odihna sau invoiri (integrate cu email ordonator), Inlocuiri persoane indisponibile (reatribuire taskuri automat),
Pontaj electronic — generare fisa colectiva de prezenta, Raport activitate lunar pe email catre primar, Docubox, Parc auto,
Bugetare participativa, Contracte, Achizitii, Investitii, Proiecte fonduri europene, Educare si testare personal si asistenta
de specialitate, Inchirieri online cu plata pe site, Urbanism, Autorizatii online cu plata online pentru transport de mare
tonaj, Harta investitiilor, Portal cetateni cu functionalitati publice extinse si automatizari, Mailbox Office 365B. Echipamente:1.
Echipare suplimentara sala server2. Realizare cablare stucturata date la nivelul instituției(vor fi incluse toate cablurile
de legatura si canalul de cablu necesare functionarii in conditii optime a retelei)3. Achiziționarea unei soluții de server
hosting4. Achiziționarea și implementarea unei soluții de backup5. Achizitionarea și implementarea unei soluții wireless centralizate6.
Achiziționarea unor stații de lucru noi + software, echipamente de printing7. Achiziționarea unei soluții antivirus cu consolă
centralizată în cloud/nor8. Solutie sistem audio video conferinta, prezentari9. Solutie inregistrare si transmitere live a
sedintelor de CL10. Solutie panouri de afisaj informatii in comuna1 1. Server fizic PREMIUM: ifrastructura on prem hosting
aplicatii12. Router FortiGate-60F Hardware 24x7 FortiCare and FortiGuard 36 luni+servicii de instalare si configurare13. Licente
Microfost 365 Business Standard (Suita aplicatii Office Word, Excel, Ppoint, Outlook, Mail Box, Teams, One Drive, Share Point)/36
luni14. Drona de inspectie zone de risc, lucrari etc.15. Plotter AO conform specificatiilor caietului de sarcini.Valoarea
estimată a contractului este de 1.598.745,28 lei, fără TVA.Termenul limită pentru solicitarea de clarificări adresate de operatorii
economici: 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelorTermenul limită pentru publicarea răspunsului consolidat
la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici: 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.