Feedback
I.D.: 97114279

„Întreținere drumuri asfaltate Acord- Cadru 4 ani Sector Arad”

Data publicarii
08.05.24 Exista 90.170 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233141
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
În vederea desfăşurării în bune condiţii a traficului rutier pe drumurile judeţene asfaltate în sectorul de administrare Arad, având în vedere starea tehnică rea a anumitor tronsoane de drumuri pe care au apărut multiple degradări în structura rutieră, foarte periculoase pentru siguranţa circulaţiei și ca urmare a creșterii participanților la trafic și a transporturilor de materiale este necesară demararea...
În vederea desfăşurării în bune condiţii a traficului rutier pe drumurile judeţene asfaltate în sectorul de administrare Arad, având în vedere starea tehnică rea a anumitor tronsoane de drumuri pe care au apărut multiple degradări în structura rutieră, foarte periculoase pentru siguranţa circulaţiei și ca urmare a creșterii participanților la trafic și a transporturilor de materiale este necesară demararea lucrărilor de întreținere și reparare a drumurilor județene. Prin executarea acestor lucrări de întreţinere şi reparaţii se are în vedere siguranţa circulaţiei, creşterea gradului de confort al utilizatorilor, reducerea pericolului de accidente de circulaţie, scăderea consumurilor de carburanţi şi lubrifianţi, scăderea volumului noxelor emanate de autovehicule.Valoarea estimată calculată este de: Acord Cadru minim 1.202.213,93 lei fără TVA si Acord Cadru maxim 17.494.942,09 lei fără TVA, iar Contract Subsecvent minim 209.641,10 lei fără TVA si Contract Subsecvent maxim 2.952.934,03 lei fără TVA.In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016,cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, iar termenul limită în care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare este în a 12-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor conf. Art. 161 din Lg 98/2016.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu