— Lotul 1: Contractul are ca scop: întocmire PT + DE + CS pentru: reabilitare DJ 709B km 18 + 800—27 + 400 Curtici-Sânmartin,, — Lotul 2: Contractul are ca scop: întocmire PT + DE + CS pentru: modernizare DJ 709B km 27 + 590—39 + 200 Sânmartin-Socodor,, — Lotul 3: Contractul are ca scop: întocmire PT + DE + CS pentru: modernizare DJ 792 km 0 + 000–5 + 000 Socodor-Nadab — lot 3., Serviciile se vor presta conform documentatie...
— Lotul 1: Contractul are ca scop: întocmire PT + DE + CS pentru: reabilitare DJ 709B km 18 + 800—27 + 400 Curtici-Sânmartin,, — Lotul 2: Contractul are ca scop: întocmire PT + DE + CS pentru: modernizare DJ 709B km 27 + 590—39 + 200 Sânmartin-Socodor,, — Lotul 3: Contractul are ca scop: întocmire PT + DE + CS pentru: modernizare DJ 792 km 0 + 000–5 + 000 Socodor-Nadab — lot 3., Serviciile se vor presta conform documentatiei tehnice ce face parte integranta din documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in conditiile prevederilor art .221 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, modificari ce pot fi realizate ulterior semnarii contractului., Valoare estimata totala: 845 836 RON fara TVA., Valoare estimata lot 1: 256 746 RON fara TVA, din care:, — Proiect tehnic + caiete de sarcini 135 622 RON fara TVA,, — Detalii de executie 48 436 RON fara TVA,, — Verificare proiect tehnic 9 687 RON fara TVA,, — Asistenta tehnica din partea proiectantului 63 001 RON fara TVA., Valoare estimata lot 2: 391 172 RON fara TVA, din care:, — Proiect tehnic + caiete de sarcini 207 358 RON fara TVA,, — Detalii de executie 74 056 RON fara TVA,, — Verificare proiect tehnic 14 812 RON fara TVA,, — Asistenta tehnica din partea proiectantului 94 946 RON fara TVA., Valoare estimata lot 3: este de 197 918 RON fara TVA, din care:, — Proiect tehnic + caiete de sarcini 105 203 RON fara TVA,, — Detalii de executie 37 572 RON fara TVA,, — Verificare proiect tehnic 7 514 RON fara TVA,, — Asistenta tehnica din partea proiectantului 47 629 RON fara TVA., Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificari pana la termenul limita de 10 zile inainte de data fixata prin anuntul de participare ca termen limita de depunere a ofertelor, respectand astfel termenul legal de raspuns la solicitarile de clarificari la procedurile de licitatie deschisa, de trei zile lucratoare. Marja de 2 zile diferenta intre termenul limita de depunere a solicitarilor — 15 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor si cele 10 zile inainte de acesta in care autoritatea se angajeaza sa raspunda complet si clar, este reprezentat de zilele aferente finalului de saptamana — zile nelucratoare, cele 15 zile fiind calendaristice.