Contractul presupune realizarea, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini a urmatoarelor activitati:
- Ob.01. Retea de distributie apa potabila
- Ob.02. Statie de potabilizare
- Ob.03. Retea de canalizare menajera
- Ob.04. Statie colectare-pompare ape uzate menajere, SPM2
- Ob.05. Bransamente/racorduri de apa si canalizare
Lucrarile de constructii si instalatii si adaptarea la teren pentru executia ” Extindere...
Contractul presupune realizarea, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini a urmatoarelor activitati:
- Ob.01. Retea de distributie apa potabila
- Ob.02. Statie de potabilizare
- Ob.03. Retea de canalizare menajera
- Ob.04. Statie colectare-pompare ape uzate menajere, SPM2
- Ob.05. Bransamente/racorduri de apa si canalizare
Lucrarile de constructii si instalatii si adaptarea la teren pentru executia ” Extindere si modernizare retele de apa si canalizare aferente sistemelor centralizate de apa si canalizare existente, Comuna Vlad Tepes” includ:
a) Adaptare la teren si/sau detalii de executie acolo unde este cazul
b) Lucrari de constructie, respectiv :
- retea de distributie apa potabila : 7.209,00 ml
- retea de distributie bransamente/racorduri : 2.137,75 ml
- statie de potabilizare Q = 360mc/zi : 1 ans
- camine de vane : 19,00 buc
- camine de apometre : 335,00 buc
- bransamente/racorduri la proprietati : 335,00 buc
- hidranti incendiu : 14,00 buc
- retea de canalizare ape uzate : 11.740,50 ml
- retea de canalizare bransamente/racorduri : 4.620,30 ml
- statie de colectare - pompare ape uzate din cadrul sistemelor de canalizare : 2 buc
- camine canalizare : 214,00 buc
- camine de racord la proprietati D315 : 7,00 buc
- bransamente/racorduri la proprietati : 525,00 buc
c) Furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologice
d) Testare si punere in functiune
e) Monitorizarea functionarii statiei si acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor, atunci cand este necesar
f) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor
g) Instruirea personalului Beneficiarului si/sau Operatorului.
Contractul presupune realizarea, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini a urmatoarelor activitati:
a) Executie lucrari, valoare estimata : 5.341.992,00 Lei fara TVA.
• Valoarea estimata cuprinde si cheltuieli diverse si neprevazute in procent de 10,5796 %, reprezentand 511.093,00 Lei.
• Valoarea estimata fara diverse si neprevazute este de 4.830.899,00 Lei fara TVA astfel :
1) Executie lucrari de constructii si instalatii, retele, utilitati, utilaj, echipamente tehnologice si functionale cu si fara montaj, valoare estimata – 4.783.068,00 Lei fara TVA;
2) Organizare de santier pt. lucrari de constructii si instalatii : 47.831,00 lei fara TVA.
Valoarea totala estimata fara TVA : 5.341.992,00 Lei fara TVA.