„Dotarea cu mobilier, materiale didactice si echipamente digitale a unitatilor de invatamant din UAT Zimandu Nou”(4 loturi)Proiectul
„Dotarea cu mobilier, materiale didactice si echipamente digitale a unitatilor de invatamant din UAT Zimandu Nou”, cod F-PNRR-Dotari-2023-3243,
acordată Beneficiarului, prin Unitatea Executivă pentru Finanțarea Învățământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării și Inovării,
î...
„Dotarea cu mobilier, materiale didactice si echipamente digitale a unitatilor de invatamant din UAT Zimandu Nou”(4 loturi)Proiectul
„Dotarea cu mobilier, materiale didactice si echipamente digitale a unitatilor de invatamant din UAT Zimandu Nou”, cod F-PNRR-Dotari-2023-3243,
acordată Beneficiarului, prin Unitatea Executivă pentru Finanțarea Învățământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării și Inovării,
în cadrul apelului ”Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unităților de învățământ preuniversitar
și a unităților conexe”, prin PNRR\ Pilonul VI. Politici pentru noua generație\Componenta C15: Educație\Reforma 4. Crearea
unei rute profesionale complete pentru învățământul tehnic superior\Investiția 13. Echiparea laboratoarelor informatice din
școlile de educație și formare profesională (EFP) și \Investiția 14. Echiparea atelierelor de practică din unitățile de învățământ
profesional și tehnic și Reforma 5. Adoptarea cadrului legislativ pentru digitalizarea educației\ Investiția 9. Asigurarea
echipamentelor și a resurselor tehnologice digitale pentru unitățile de învățământ precum și Reforma 6. Actualizarea cadrului
legislativ pentru a asigura standarde ecologice de proiectare, construcție și dotare în sistemul de învățământ preuniversitar\
Investiția 11. Asigurarea dotărilor pentru sălile de clasă preuniversitare și laboratoarele/atelierele școlare, Contract de
finanțare nr. 1464DOT ⁄ 2023: 4779 / 17.08.2023.Concret, achiziția vizează furnizarea de mobilier, materiale didactice, echipamente
digitale și echipamente a Școlii Gimnaziale ”Móra Ferenc” Zimandu Nou Și A Școlii Gimnaziale "Andrei Saguna" și activități
de instalare, punere în funcțiune, service în perioada de garanție a acestora (acolo unde este cazul) împărțite pe loturi
după cum urmează:Lot 1 - Achizitionare echipamente digitale laborator informatica si sali de clasaLot 2 – Achizitionare mobilier
si materiale didactice sali de clasa si laboratoare stiinteLot 3 – Achizitionare echipamente digitale laboratoare stiinteLot
4 – Echipamente si materiale didactice cabinet școlar și cabinet asistență psihopedagogicăNumar zile pana la care se pot solicita
clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 zile Autoritatea contractanta va raspunde in
mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a-11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.