Contract de prestări servicii având ca obiect: “DELEGAREA DE GESTIUNE A SERVICIULUI DE ILUMINAT PUBLIC DIN MUNICIPIUL SIBIU
SI STATIUNEA PALTINIS 2024-2028”, constând în:• întreținerea și menținerea în funcțiune a sistemului de iluminat
public și garantarea permanenței în funcționare a iluminatului public;• reducerea cheltuielilor de întreținere
și exploatare, a costurilor aferente ...
Contract de prestări servicii având ca obiect: “DELEGAREA DE GESTIUNE A SERVICIULUI DE ILUMINAT PUBLIC DIN MUNICIPIUL SIBIU
SI STATIUNEA PALTINIS 2024-2028”, constând în:• întreținerea și menținerea în funcțiune a sistemului de iluminat
public și garantarea permanenței în funcționare a iluminatului public;• reducerea cheltuielilor de întreținere
și exploatare, a costurilor aferente sistemului de iluminat public;• modernizarea echipamentelor ce deservesc sistemul
de iluminat public;• extinderea echipamentelor ce deservesc sistemul de iluminat public;• realizarea iluminatului
arhitectural al clădirilor, monumentelor și obiectivelor naturale de interes turistic;• optimizarea și reducerea
consumului de energie electrică a iluminatului public prin aplicarea programelor de dimare și programarea orelor de
aprindere și stingere conform celor stabilite de către delegatar;• administrarea sistemului de telegestiune implementat și
extinderea acestuia pentru toate aparatele de iluminat care se vor monta în continuare;• preluarea non-stop a sesizărilor
cetățenilor și delegatarului (trimise telefonic, prin email, aplicația Sibiu CityApp, etc.) privind neconformitățile în funcționarea
sistemului de iluminat public de către un dispecerat al Operatorului și trimiterea sesizărilor de către dispecerat spre unitățile
operative de intervenție din teren în vederea reducerii timpului necesar remedierii disfuncționalităților sau avariilor
din întregul sistem de iluminat public;• intervenția operativă și remedierea daunelor produse sistemului de iluminat
public ca urmare a accidentelor rutiere sau a altor tipuri de incidente / evenimente;• controlul consumului de energie
electrică necesară iluminatului public;• realizarea iluminatului ornamental - festiv; • programarea și finanțarea
activităților de exploatare, întreținere, modernizare și extindere a iluminatului public și a instalațiilor aferente
acestuia, precum și a iluminatului ornamental-festiv;Valoarea estimată totală este: 48.000.000,00 fără TVA, din care:- A -
Valoarea estimată pentru Lucrări, servicii, produse pentru întreținere, mentenanță, modernizare și extindere sistemul de iluminat
public este de 44.063.507,4 lei fara TVA- B - Valoarea estimată pentru Proiectare (SF, DTAC, PT, documentație pt. obținere
avize, 1,5% din valoarea de la Total A) este de 660.952,6 lei fără TVA - C - Valoarea estimată pentru Lucrări, servicii,
produse - pentru activități realizare iluminat festiv este de 3.275.540,0 lei fără TVA Durata totală a contractului de achiziție
publică este de de 4 ani de la data semnării contractului de către ambele părți.Numărul de zile până la care se pot solicita
clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 20Autoritatea contractantă va transmite răspunsul
la clarificări în a-11 -a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor.