Feedback
I.D.: 34281263

„Contract pentru servicii de întreţinere şi revizii ascensoare”

Data publicarii
04.03.19 Exista 185.275 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50750000-7
Termenul limita pentru depunere:
10.03.19
Pretul estimativ:
66.000,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1064862.zip
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prestatorul va presta servicii pentru întreţinerea şi revizia cu personal specializat, autorizat ISCIR, a ascensoarelor de persone, în vederea asigurării funcţionării în condiţii de siguranţă, conform prescripţiilor tehnice ISCIR precum şi pentru respectarea parametrilor tehnici prevăzuţi de furnizor. Serviciile de întreţinere şi revizie a ascensoarelor se vor realiza în conformitate cu cerinţele minime menţionate în Caietu...
Prestatorul va presta servicii pentru întreţinerea şi revizia cu personal specializat, autorizat ISCIR, a ascensoarelor de persone, în vederea asigurării funcţionării în condiţii de siguranţă, conform prescripţiilor tehnice ISCIR precum şi pentru respectarea parametrilor tehnici prevăzuţi de furnizor. Serviciile de întreţinere şi revizie a ascensoarelor se vor realiza în conformitate cu cerinţele minime menţionate în Caietului de sarcini nr. 8743/ 25.02.2019. În oferta financiară se va preciza preţul total pentru serviciile prestate pentru o perioadă de 48 luni, format din: valoarea lucrărilor pentru întreţinere/lună pe fiecare ascensor (lei); valoarea lucrărilor pentru revizie pe fiecare ascensor (lei) şi valoarea lucrărilor de reparaţie (lei/oră). Prestatorul va asigura operativitate în prezentarea pentru efectuarea constatărilor tehnice în caz de avarii/defecţiuni respectând timpul de intervenţie stabilit de maxim 3 ore de la sesizarea telefonică de către beneficiar. Plata echipamentului se realiza în baza facturii şi a procesului verbal de recepţie finală semnat de reprezentanţii părţilor contractante. Termen de scadenţă pentru plata facturii: 30 zile de la data emiterii acesteia.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu