Feedback
I.D.: 56980840

„COLECTAREA DE DATE PRIVIND PARITATEA PUTERII DE CUMPARARE 2021” - MODULUL „CONSTRUCŢII 2021”

Data publicarii
14.05.21 Exista 796.677 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79330000-6
Pretul estimativ:
35.000,00 RON - 35.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii în vederea realizării unei anchete de colectare a preţurilor medii anuale pentru 8 obiective de construcţii din cadrul modulului “Construcţii 2021”, în conformitate cu contractul de Grant nr. 101016413 -2020/RO/PPP -Colectarea de date privind paritatea puterii de cumparare 2021 , încheiat între INS si EUROSTAT, conform specificatiilor tehnice ale Caietului de sarcini al ac. INS, ce se posteaza in atasamentul prezen...
Servicii în vederea realizării unei anchete de colectare a preţurilor medii anuale pentru 8 obiective de construcţii din cadrul modulului “Construcţii 2021”, în conformitate cu contractul de Grant nr. 101016413 -2020/RO/PPP -Colectarea de date privind paritatea puterii de cumparare 2021 , încheiat între INS si EUROSTAT, conform specificatiilor tehnice ale Caietului de sarcini al ac. INS, ce se posteaza in atasamentul prezentei cumparari directe initiate. Prestatia se va desfasura in 2 etape disticte, astfel: 1. Predarea devizelor de cheltuieli pentru cele 8 obiective de construcţii, a raportului standard intermediar (cap 1 ṣi cap 2), pentru ancheta “Construcţii” 2021 şi a raportului de activitate, în limba română - pe CD/ stick şi suport de hârtie - 23 iulie 2021; 2. Predarea raportului standard final al anchetei (cap.3) - 21 februarie 2022. Acceptarea, de catre “URBAN-INCERC’’ a prezentei cumparari directe echivaleaza implicit cu insusirea tuturor specificatiilor tehnice ale Caietului de sarcini din atasament.In scopul efectuarii prestatiei, la parametrii tehnico-calitativi impusi in caietul de sarcini, ac. INS va achizitiona urmatoarele cantitati de servicii, astfel: a) in prima etapa a prestatiei –61 zile(8 h/zi) x 1 persoana x 500 lei fara TVA/zi = 30.500,00 lei fara TVA ;b)in a doua etapa a prestatiei – 9 zile (8 h/zi) x 1 persoana x 500 lei fara TVA/zi = 4.500, 00 lei fara TVA. Se va incheia un contract de prestari servicii, ca urmare a acceptarii cond la ach directa.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu