Feedback
I.D.: 37095321

„Cartuse toner/cerneala 100% noi si consumabile” , cod CPV 30125000-1- Piese şi accesorii pentru imprimante si fotocopiatoare

Data publicarii
09.07.19 Exista 75.170 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30125000-1
Termenul limita pentru depunere:
12.07.19
Pretul estimativ:
55.678,81 RON - 55.678,81 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1091175.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
TOATE CONSUMABILELE, CARTUSELE COMPATIBILE SI CARTUSELE ORIGINALE VOR FI 100% NOI. Ofertantul se obligă: 1. să furnizeze produsele specificate în Anexele nr. 1 si 2 la Formular nr. 2 în termenul convenit, conform comenzilor şi cu respectarea specificaţiilor tehnice (ISO 9001, ISO 14001, ISO 19752, ISO 19758, SMTC, cerinţe, prescripţii, caracteristici de natură tehnică) însoţite de declaraţia de conformitate sau declarat...
TOATE CONSUMABILELE, CARTUSELE COMPATIBILE SI CARTUSELE ORIGINALE VOR FI 100% NOI. Ofertantul se obligă: 1. să furnizeze produsele specificate în Anexele nr. 1 si 2 la Formular nr. 2 în termenul convenit, conform comenzilor şi cu respectarea specificaţiilor tehnice (ISO 9001, ISO 14001, ISO 19752, ISO 19758, SMTC, cerinţe, prescripţii, caracteristici de natură tehnică) însoţite de declaraţia de conformitate sau declaratie de conformitate UE (pentru produsele din afara Uniunii Europene) emisa de producator sau reprezentantul său autorizat stabilit în cadrul Uniunii /certificate de calitate si certificate de garantie (daca este cazul) emise de producator. Documentele vor fi prezentate in limba romana sau traduse de un traducator autorizat; 2. să efectueze livrarea produselor, fara costuri suplimentare, la sediul fiecarui beneficiar efectiv prezentat in Anexa la prezentul caiet de sarcini, in: - maxim trei transe pentru perioada iulie-decembrie 2019, astfel: - prima transa - dupa semnarea contractului - in termen de maxim 5 zile de la transmiterea comenzilor beneficiarilor efectivi - urmatoarele doua transe în lunile septembrie* si noiembrie*, in termen de maxim 5 zile de la transmiterea comenzilor beneficiarilor efectivi - maxim doua transe pentru perioada 01.01-30.04.2020, în lunile februarie* si aprilie*, in termen de maxim 5 zile de la transmiterea comenzilor beneficiarilor efectivi . 3. să emită factură pentru furnizarea produselor, conform comenzilor emise, pe fiecare beneficiar (centru) în parte; Factura va fi emisă cu datele de identificare ale achizitorului – D.G.A.S.P.C. Gorj, beneficiar efectiv _____________ . 4. să înlocuiască produsele refuzate pe cheltuiala sa, fără a modifica preţul contractului, dacă acestea nu corespund calitativ specificaţiilor tehnice - termen 3 zile de la notificarea scrisa in acest sens. 5. să furnizeze produsele constatate lipsă în urma efectuării receptiei cantitative si a întocmirii procesului verbal de constatare a diferenţelor, pe cheltuiala sa, fără a modifica preţul contractului - termen 3 zile de la notificarea scrisa in acest sens. Recepţia produselor furnizate se va face de către comisia de recepţie la nivelul fiecărui centru. ____________________________ *Comenzile se vor transmite in primele trei zile dupa data de 15 a lunilor in care se livreaza produsele.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu