Prestarea serviciilor de audit a operatiunilor financiare ce se vor efectua pentru implementarea proiectului ÎNDIGUIRE SI CONSOLIDARE DE MAL PE RÂUL TISA ÎN ZONA BF 254÷319 , JUDETUL MARAMURES Cod proiect SMIS – CSNR 48825, proiect cofinantat din Fondul de Coeziune al Uniunii Europene prin Programul Operational Sectorial “Mediu”
Activitatile specifice pe care le va realiza Prestatorul in cadrul acestui contract, conform ...
Prestarea serviciilor de audit a operatiunilor financiare ce se vor efectua pentru implementarea proiectului ÎNDIGUIRE SI CONSOLIDARE DE MAL PE RÂUL TISA ÎN ZONA BF 254÷319 , JUDETUL MARAMURES Cod proiect SMIS – CSNR 48825, proiect cofinantat din Fondul de Coeziune al Uniunii Europene prin Programul Operational Sectorial “Mediu”
Activitatile specifice pe care le va realiza Prestatorul in cadrul acestui contract, conform caietului de sarcini, sunt urmatoarele:
• Verificarea tuturor cheltuielilor efectuate de Beneficiar pentru implementarea proiectului, astfel încât acestea sa fie în conformitate cu conditiile stipulate în contractul de finantare, respectiv sumele solicitate spre rambursare de catre Beneficiar în cererea de rambursare a cheltuielilor pentru actiunea finantata în cadrul contractului de finantare, s-au efectuat („realitatea desfasurarii”), sunt legale („legalitatea”), exacte („exactitate”) si eligibile. Eligibilitate înseamna ca fondurile furnizate în cadrul finantarii nerambursabile au fost cheltuite în conformitate cu termenii si conditiile contractului de finantare. Având în vedere ca acest angajament nu reprezinta un angajament de asigurare, auditorul nu furnizeaza o opinie de audit si nu exprima o asigurare. Autoritatea de Management/ Organismul Intermediar obtine asigurarea prin concluziile proprii pe care le trage din raportul auditorului financiar asupra cererii de rambursare a cheltuielilor a Beneficiarului aferente acelui raport.
• Întocmirea, în 3 (trei) exemplare, în fiecare trimestru de derulare a proiectului, a unui Raport privind constatarile factuale intermediar (trimestrial) (4 rapoarte) cu privire la cheltuielile efectuate în cadrul proiectului mai-sus mentionat (în conformitate cu modelul anexat în Sectiunea III – FORMULARE), pentru toate cererile de rambursare transmise de Beneficiar catre Organismul de Implementare P.O.S. Mediu si a unui Raport privind constatarile factuale final care se va inainta la O.I. / A.M. odata cu transmiterea ultimei cereri de rambursare.
• Furnizarea unei certificari de audit care sa ateste faptul ca înregistrarile contabile sunt corecte, credibile si justificate prin documente adecvate, respectand standardele financiare aplicabile.
Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute aferente acestui contractului este 0.