Obiectul acordurilor cadru îl reprezintă serviciile de întreținere curentă pe timp de iarnă, anul I - IV - D.R.D.P. Timișoara:
Lot 2 - SDN Caransebeș, Lot 3 – SDN Deva, Lot 4 - SDN Caransebeș (pt. Districtele Valea Cernei, Mehadia, Berzasca, Moldova
Nouă, Oravița și Bozovici), Lot 5 - SDN Timișoara, Lot 7 - Secția Întreținere Autostrăzi - Ilia - Remetea Mare, Lot 8 - Secția
Întreținere Autostrăzi - Remet...
Obiectul acordurilor cadru îl reprezintă serviciile de întreținere curentă pe timp de iarnă, anul I - IV - D.R.D.P. Timișoara:
Lot 2 - SDN Caransebeș, Lot 3 – SDN Deva, Lot 4 - SDN Caransebeș (pt. Districtele Valea Cernei, Mehadia, Berzasca, Moldova
Nouă, Oravița și Bozovici), Lot 5 - SDN Timișoara, Lot 7 - Secția Întreținere Autostrăzi - Ilia - Remetea Mare, Lot 8 - Secția
Întreținere Autostrăzi - Remetea Mare – Nădlac în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini și ale legislației în domeniu.Cantitățile
minime și maxime estimate pe durata acordului cadru sunt conform anexelor la Caietul de sarcini, pentru fiecare lot în parte.Termene
pentru depunerea/răspunsul la solicitările de clarificări/informații suplimentare: A. În conformitate cu prevederile art.
160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator
economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire
este în a 20-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din
Legea nr. 98/2016 cu modificările si completările ulterioare, termenul limită la care autoritatea contractanta va răspunde
în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare este în a 11-a zi înainte de data limită
de depunere a ofertelor.