„Achizitie mobilier si materiale didactice” din cadrul proiectului „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente
digitale a unităților de învățământ preuniversitar și a unităților conexe din Municipiul Mediaș, Județul Sibiu”, cod F-PNRR-Dotari-2023-5197LOT
1: „Achiziție mobilier săli de clasă” furnizare de mobilier pentru dotarea institutiilor de invatamant de pe raza Municipiului
Medias, confor...
„Achizitie mobilier si materiale didactice” din cadrul proiectului „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente
digitale a unităților de învățământ preuniversitar și a unităților conexe din Municipiul Mediaș, Județul Sibiu”, cod F-PNRR-Dotari-2023-5197LOT
1: „Achiziție mobilier săli de clasă” furnizare de mobilier pentru dotarea institutiilor de invatamant de pe raza Municipiului
Medias, conform caietului de sarcini.Specificațiile tehnice și cantitațile de produse sunt precizate in Caietul de sarcini
al Lotului 1.LOT 2: „Achiziție de materiale didactice”furnizare de produse pentru dotarea institutiilor de invatamant, conform
caietului de sarcini, care constau în principal în materiale didactice .Specificațiile tehnice și cantitațile de produse sunt
precizate în Caietul de sarcini al Lotului 2. LOT 3: „Achiziție mobilier laboratoare”furnizare de mobilier pentru dotarea
institutiilor de invatamant, conform caietului de sarcini.Specificațiile tehnice și cantitațile de produse sunt precizate
în Caietul de sarcini al Lotului 3.LOT 4: „Achiziție echipamente/mobilier săli de sport”furnizare de mobilier pentru dotarea
institutiilor de invatamant, conform caietului de sarcini.Specificațiile tehnice și cantitațile de produse sunt precizate
în Caietul de sarcini al Lotului 4.Valoarea estimată a obiectivului de investiții 7.476.728,00 lei fără TVA, din care:Valoarea
estimată Lot 1: 4.044.428,00 lei fara TVAValoarea estimată Lot 2: 1.772.150,00 lei fara TVAValoarea estimată Lot 3: 1.110.900,00
lei fara TVAValoarea estimată Lot 4: 549.250,00 lei fara TVAIn conformitate cu prevederile art. 160, alin. (1) din Legea
nr. 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are
dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare in legătura cu documentația de atribuire este de maxim 22 zile
înainte de data limita de depunere a ofertelor.In conformitate cu prevederile art. 160, alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu
modificările si completările ulterioare termenul limita în care autoritatea contractanta va răspunde în mod clar și complet
tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare este cel mai târziu a 11-a zi înainte de data depunerii ofertelor
.