Feedback
I.D.: 106272446

„Achizitie echipamente digitale pentru Sali de clasa si laboratoare de informatica” din cadrul proiectului „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unităților de învățământ preuniversitar și a unităților conexe din Municipiul Mediaș, Județul Sibiu”, cod F-PNRR-Dotari-2023-5197

Data publicarii
29.11.24
Coduri CPV
30236000 30237300 48900000
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
„Achizitie echipamente digitale pentru Sali de clasa si laboratoare de informatica” din cadrul proiectului „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unităților de învățământ preuniversitar și a unităților conexe din Municipiul Mediaș, Județul Sibiu”, cod F-PNRR-Dotari-2023-5197Achizitia vizeaza furnizarea de aparatura și echipamente electronice și echipamente IT aferente unitățilo...
„Achizitie echipamente digitale pentru Sali de clasa si laboratoare de informatica” din cadrul proiectului „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unităților de învățământ preuniversitar și a unităților conexe din Municipiul Mediaș, Județul Sibiu”, cod F-PNRR-Dotari-2023-5197Achizitia vizeaza furnizarea de aparatura și echipamente electronice și echipamente IT aferente unităților de învățământ preuniversitar și a unităților conexe, conform caietului de sarcini.Specificațiile tehnice și cantitațile de produse sunt precizate in Caietul de sarcini.Documentația tehnică va cuprinde și descrierea tehnică a echipamentelor, documentația de instalare și utilizare, Certificat de garanție tehnică de la producător/furnizor/distribuitor, Certificat de calitate și conformitate.Valoarea estimată a achizitiei este de 7.024.681,08 lei fără TVA, așa cum reiese din Contractul de finantare nr. 950DOT/2023In conformitate cu prevederile art. 160, alin. (1) din Legea nr. 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare in legătura cu documentația de atribuire este de maxim 22 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.In conformitate cu prevederile art. 160, alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările si completările ulterioare termenul limita în care autoritatea contractanta va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare este cel mai târziu a 11-a zi înainte de data depunerii ofertelor .
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu