Feedback
I.D.: 28329156

„ACHIZITIA DE CARBURANT AUTO PENTRU PRIMARIA MUNICIPIULUI CAMPINA „

Data publicarii
22.05.18 Exista 49.747 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
09134200-9
Termenul limita pentru depunere:
08.06.18
Pretul estimativ:
236.928,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1002249.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achiziţiei este încheierea unui acord-cadru de furnizare de carburanţi – benzină şi motorină - pentru autovehiculele şi utilajele din dotarea Primăriei Municipiului Câmpina, cu un singur operator economic. Se va încheia un acord-cadru cu un singur operator economic, pe o perioadă de 19 luni, urmând să se încheie patru contracte subsecvente, astfel: - primul contract subsecvent pe o perioadă de 3 luni; - al doile...
Obiectul achiziţiei este încheierea unui acord-cadru de furnizare de carburanţi – benzină şi motorină - pentru autovehiculele şi utilajele din dotarea Primăriei Municipiului Câmpina, cu un singur operator economic. Se va încheia un acord-cadru cu un singur operator economic, pe o perioadă de 19 luni, urmând să se încheie patru contracte subsecvente, astfel: - primul contract subsecvent pe o perioadă de 3 luni; - al doilea contract subsecvent pe o perioadă de 4 luni; - al treilea contract subsecvent pe o perioadă de 6 luni; - al patrulea contract subsecvent pe o perioadă de 6 luni. In conformitate cu prevederile art. 160 alin (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participare la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 13 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 161 din Legea nr. 98/2016 cu modficiarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care ca raspunde tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare este de 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
SERVICII DE CADASTRU ŞI TOPOGRAFIE PREVĂZUTE DE LEGISLAŢIA SPECIFICĂ ÎN DOMENIU PENTRU BUNURILE IMOBILE DIN DOMENIUL PUBLIC SI PRIVAT DEŢINUTE DE MUNICIPIUL CÂMPINA 01.10.18
„ACHIZITIA DE CARBURANT AUTO PENTRU PRIMARIA MUNICIPIULUI CAMPINA „ 18.07.18
ACORD -CADRU DE ACHIZITIE PUBLICA DE SERVICII DE TELEFONIE MOBILA, SERVICII DE INTERNET, TELEFONIE FIXA SI TELEVIZIUNE DIGITALA 22.08.18
ACORD-CADRU FURNIZARE ALIMENTE PENTRU CANTINA SOCIALA CAMPINA PE PERIOADA 01.01.2019-30.06.2020 17.12.18
Acord Cadru Furnizare Echipament Elevi : Lotul 1 – şepcuţă, Lotul 2 – căciulă,, Lotul 3 – bluzon interior – complet modular (femei/bărbaţi), Lotul 4 – bluză matlasată cu mâneci detaşabile (femei/bărbaţi), Lotul 5 – pantaloni din tercot cu mesadă detaşabilă pentru iarnă (femei/bărbaţi), Lotul 6 – pulover , Lotul 7 – tricou cu mânecă scurtă, , Lotul 8 – cămaşă bluză cu mânecă lungă (femei/bărbaţi), Lotul 9 – cămaşă bluză cu mânecă scurtă(femei/bărbaţi), , Lotul 10 – pantofi din piele pentru iarnă, (femei/bărbaţi), Lotul 11 – ghete cu şiret pentru iarnă, (femei/bărbaţi), cod Lotul 12 – centură din piele, Lotul 13 – curea din piele pentru pantaloni, Lotul 14 – cravată, , Lotul 15 – însemn an de studiu, 11.10.21
CONTRACT DE SERVICII: SERVICII TOPO-CADASTRALE PENTRU REALIZAREA LUCRARILOR DE INREGISTRARE SISTEMATICA PE SECTOARE CADASTRALE IN VEDEREA INSCRIERII IN CARTEA FUNCIARA A IMOBILELOR DIN URMATOARELE TARLALE: T1, T2, T 118, T 119, T 120 (sector 38), T 117, T 3 (sector 36), T 77, T 81 (sector 55), ORASUL BAICOI. 19.11.18
Acord cadru - "Lucrari de reparatii imbracaminti asfaltice prin plombari, aducere la cota a caminelor si a gurilor de scurgere si reparatii drumuri publice in municipiul Campina". 08.07.22
„Servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii: „Creşterea eficienţei energetice în clădirile rezidenţiale din municipiul Câmpina”, cod SMIS 126177. 11.03.19
„Servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii: „Creşterea eficienţei energetice în clădirile rezidenţiale din municipiul Câmpina”, cod SMIS 126177. 23.01.19
„Servicii de proiectare pentru obiectivul de investiţii: „Colectare ape pluviale intersecţie strada Muscel, strada Drumul Taberei, strada I.H. Rădulescu” 30.07.18