Feedback
I.D.: 76549066

„Achizitia cafea espresorizata pentru Municipiul Onesti”

Data publicarii
16.12.22 Exista 47.256 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15861000-1
Pretul estimativ:
7.200,00 RON - 7.200,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă: MUNICIPIUL ONEŞTI, cu sediul în Oneşti, B-dul Oituz, nr. 17, jud. Bacău, tel: 0234.324243, email: primarie@onesti.ro, cod fiscal 4353250, reprezentata legal prin PRIMAR – Victor-Laurenţiu Neghină, intenţionează sa achizitioneze direct CAFEA ESPRESORIZATA PENTRU MUNICIPIUL ONESTI, Cod Clasificare CPV: 15861000-1 (Rev.2) - Cafea ce presupune achizitia pe perioada (Ianuarie-Decembrie 2023) a urmatoare...
Autoritatea contractantă: MUNICIPIUL ONEŞTI, cu sediul în Oneşti, B-dul Oituz, nr. 17, jud. Bacău, tel: 0234.324243, email: primarie@onesti.ro, cod fiscal 4353250, reprezentata legal prin PRIMAR – Victor-Laurenţiu Neghină, intenţionează sa achizitioneze direct CAFEA ESPRESORIZATA PENTRU MUNICIPIUL ONESTI, Cod Clasificare CPV: 15861000-1 (Rev.2) - Cafea ce presupune achizitia pe perioada (Ianuarie-Decembrie 2023) a urmatoarelor produse: 4 kg cafea boabe x 12 luni si punerea la dispozitie a 2 espresoare pentru cafea boabe x 12 luni; - 1x100 bucati capsule cafea pentru espresor x 12 luni si punerea la dispozitie a 1 espresoare pentru capsule x 12 luni, fara a se depasi data de 31.12.2023. Dupa initiere, achizitia va intra in starea de ofertare. Daca operatorul economic accepta conditiile autoritatii contractante, achizitia va intra in starea de Deliberare. Odata cu acesta se solicita transmiterea de catre SC Cumpana 1993 SRL , la adresa achizitii@onesti.ro sau prin intermediul SEAP, a urmatoarelor documente: 1. Declaratie de evitarea a conflictului de interese, 2. Declaratie pe propria raspundere, din care sa reiasa ca ofertantul isi insuseste Contractul de furnizare,3. Formular privind denumirea si datele de identificare ale ofertantului. A se vedea documentatia de atribuire atasata. Achizitia se finalizeaza prin Contract.Pana la semnarea Contractului, acceptul in SEAP a autoritatii contractante are rol de Comanda ferma si angajament pentru ambele parti.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu