Feedback
I.D.: 28450454

„Achiziţionarea serviciilor de auditarea cererilor de rambursare ”

Data publicarii
25.05.18 Exista 226.065 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79212100-4
Termenul limita pentru depunere:
11.06.18
Pretul estimativ:
339.660,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1002711.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Conform cerinţelor din caietului de sarcini. Autoritatea contractanta va răspunde la solicitările de clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 3 zile. În cadrul acestui contract se vor elabora următoarele: • 12 rapoarte de asigurare aferente cererilor de rambursare având ca obiect cheltuieli de întreţinere autoturisme AMPNDR; • 60 rapoarte de asigurare aferente cererilor de rambursare având ca obiect...
Conform cerinţelor din caietului de sarcini. Autoritatea contractanta va răspunde la solicitările de clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 3 zile. În cadrul acestui contract se vor elabora următoarele: • 12 rapoarte de asigurare aferente cererilor de rambursare având ca obiect cheltuieli de întreţinere autoturisme AMPNDR; • 60 rapoarte de asigurare aferente cererilor de rambursare având ca obiect cheltuieli de funcţionare autoturisme AMPNDR; • 12 rapoarte de asigurare aferente cererilor de rambursare având ca obiect achiziţii directe din SEAP / piaţa liberă; • 6 rapoarte de asigurare aferente cererilor de rambursare având ca obiect cheltuieli service echipamente IT; • 36 rapoarte de asigurare aferente cererilor de rambursare având ca obiect cheltuieli salariale; • 12 rapoarte de asigurare aferente cererilor de rambursare având ca obiect cheltuieli pentru deplasările interne; • 12 rapoarte de asigurare aferente cererilor de rambursare având ca obiect cheltuieli pentru deplasările externe; • 18 rapoarte de asigurare aferente cererilor de rambursare având ca obiect cheltuieli cu stimulentele salariale; • 12 rapoarte de asigurare aferente cererilor de rambursare având ca obiect cheltuieli pentru chiriile şi întreţinerea şi funcţionarea sediilor AM PNDR;
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu