În conformitate cu prevederile Legii 481 din 8 noiembrie 2004 privind protecţia civilă şi ale Ordonanţei de urgenţă nr. 21 din 15 aprilie 2004 privind Sistemul Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţă, Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă „Dobrogea" al judeţului Constanţa este structura specializată în monitorizarea şi gestionarea situaţiilor de urgenţă. Astfel, Consiliul Judeţean Constanţa doreşte să achiziţion...
În conformitate cu prevederile Legii 481 din 8 noiembrie 2004 privind protecţia civilă şi ale Ordonanţei de urgenţă nr. 21 din 15 aprilie 2004 privind Sistemul Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţă, Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă „Dobrogea" al judeţului Constanţa este structura specializată în monitorizarea şi gestionarea situaţiilor de urgenţă. Astfel, Consiliul Judeţean Constanţa doreşte să achiziţioneze pentru ISU Dobrogea servicii de telefonie mobila, conform specificaţiilor tehnice ataşate prezentei Invitaţii, după cum urmează: 2 Abonamente de telefonie mobilă nelimitat voce şi SMS în reţelele mobile naţionale şi internaţionale şi roaming SEE, nelimitat trafic de date naţional şi roaming SEE, minim 700 minute/SMS internaţional; 3 Abonamente cu nelimitat voce şi SMS în reţelele mobile naţionale şi internaţionale şi roaming SEE, minim 4GB trafic de date naţional şi roaming SEE, minim 300 minute/SMS internaţional; 1 abonament Aplicaţie de comunicare prin SMS (ISU CT), care permite transmiterea de alerte personalizate şi fară intervenţie umană minimizând astfel timpul şi personalul alocat, cu următoarele facilităţi: integrare API, Mail2SMS sau echivalent, mesaje concatenate, dimensiune caractere SMS de minim 39000, mesaje personalizate, statusuri detaliate pentru mesajele transmise, modul inbound SMS, opţiune black list (blocare numere utilizatori), import listă fişiere cvs, utilizatori multipli, setare valabilitate SMS, minim 10 SMS/secundă, suport aplicaţie şi disponibilitate platformă 24x7x365. Valoare estimata 1166 lei fara TVA/luna. Operatorii economici interesati pot solicita clarificari, prin formularea unei solicitări scrise pe adresa de e-mail licitatii@cjc.ro, până cel târziu cu două zile înaintea termenului limită pentru depunerea ofertelor, iar răspunsul la solicitările de clarificări va fi postat în cuprinsul invitatiei postată pe site-ul autorităţii contractante.