Feedback
I.D.: 29213689

„Achiziţie rechizite, consumabile de birou si hartie pentru imprimantă şi copiatoare: LOT II – Achiziţie hârtie pentru imprimantă şi copiatoare (hartie xerox) şi role hârtie plotter”

Data publicarii
27.06.18 Exista 139.070 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30197642-8
Termenul limita pentru depunere:
05.07.18
 
 
Documente participare:
  1. 7-SCN1006119.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie hârtie pentru imprimanta si copiatoare (hârtie xerox) şi role hârtie plotter, conform cerintelor caietului de sarcini nr. 95892/14.06.2018. Valoarea estimata fara TVA: între 77.852,20 lei si 101.207,86 lei. Valoarea minima a intervalului (77.852,20 lei) reprezinta valoarea estimata pâna la 31.dec.2018, valoare în functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima (101.207,86 lei) reprezinta va...
Achizitie hârtie pentru imprimanta si copiatoare (hârtie xerox) şi role hârtie plotter, conform cerintelor caietului de sarcini nr. 95892/14.06.2018. Valoarea estimata fara TVA: între 77.852,20 lei si 101.207,86 lei. Valoarea minima a intervalului (77.852,20 lei) reprezinta valoarea estimata pâna la 31.dec.2018, valoare în functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima (101.207,86 lei) reprezinta valoarea estimata globala ce cuprinde si valoarea suplimentarilor, conform prevederilor art.165 alin.(1) din HG 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare. Termene pentru depunerea/raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare: A. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, termenul limita până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentaţia de atribuire este de 4 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare cu 2 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care sunt adresate în termenul limită stabilit în anunţul de participare simplificat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
„Achiziţie rechizite, consumabile de birou si hartie pentru imprimantă şi copiatoare: LOT II – Achiziţie hârtie pentru imprimantă şi copiatoare (hartie xerox) şi role hârtie plotter” 22.05.18
"Achiziţie rechizite, consumabile de birou si hartie pentru imprimantă şi copiatoare: LOT II – Achiziţie hârtie pentru imprimantă şi copiatoare (hartie xerox) şi role hârtie plotter"  
Execuţia lucrărilor pentru proiectul "Renovare enerGetică a clădirilor REzidENţiale din Municipiul Craiova"- GREEN-4 15.07.24
Execuţia lucrărilor pentru proiectul „Renovare enerGetică a clădirilor REzidENţiale din Municipiul Craiova”- GREEN-4 27.06.24
Execuţia lucrărilor pentru proiectul „Renovare enerGetică a clădirilor REzidENţiale din Municipiul Craiova”- GREEN-4 15.07.24
Execuţia lucrărilor pentru proiectul „Renovare enerGetică a clădirilor REzidENţiale din Municipiul Craiova”- GREEN-4 29.07.24
Execuţia lucrărilor pentru proiectul – "Modernizarea căii de tramvai (în cale proprie) de pe Calea Severinului, în zona industrială Cernele de Sus – Faza 1 şi Modernizarea căii de tramvai (în cale proprie) de pe Calea Severinului, în zona industrială Cernele de Sus – Faza 2", cod SMIS 128811 20.12.21
Proiectare şi execuţie lucrări în cadrul proiectului ,,Asfaltare drumuri de interes local in Comuna Negoi, Judetul Dolj"  
Proiectare şi execuţie lucrări în cadrul proiectului ,,Asfaltare strazi si alei de interes local in Comuna Cetate, Judetul Dolj"  
Proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investitii “Modernizare drumuri in comuna Farcas, judetul Dolj"